HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

56. rész Hiányzott

2008.03.16. 17:17 Zsú(újj szerki!)

Hellllllllllllllllllllo!!!! van réx:D Annyira örülök a sok kominak....:D Köszönöm nektek. Puszaaaaa

 

 

 

Este 20-kor Bill és Melinda elhúzta a csíkot, nekem pedig támadt egy jó ötletem.....
-Toom?.-Én
-Moond.-Tom utánozva
-Mi lenne ha, te lennél én, én meg te?.-Én
-Mi van?.-Tom a legértelmesebb fejével
-Jajj.-Én
-Jó-Jó leesett.-Tom mosolyogva
-Mit szólsz hozzá?.-Én
-Na legyen.-Tom mosolyogva
-Szupeeeeer.-Én
Bementünk a szobába, és vittünk pár cuccot is egymás szekrényéből. Tom beiszkolt a fürdőbe, én meg a szobába öltöztem. Ilyen voltak a ruháim, amiben voltam.
nikecpo3940.jpg
Ecko_MEC_Stonetrooper_Hoody_Pulover_A.jpgNBA_Unk_Respect_The_Grind_Jeans_Farmer_A.jpgecko_top_to_bottom_tee.jpg










Tom pedig az én ruháimat Trikóvette fel....Farmernadrág »Jenny B« stílusBalerinacipőKapucnis pulóver 
Mikor készen lettünk, én és Tom egyszerre léptünk elő, és előtört belőlünk a röhögés. Ezen egy 10 percig nevettünk, majd Tom hirtelen megszólalt az én hangomon
-Tooom.-Nyafaogott nekem
-Igen Bea?.-Én Tom hangját utánozva
-Mit csináljunk?.-Tom még mindig
-Menjünk fel.-Én
Tom arcáról lefagyott a mosoly, és leült a kanapé elé. Nem tudtam mi baja lehet, ezért leültem mellé, és kérdezgetni kezdtem.
-Mi a baj?.-Én normálisan
-Semmi.-Tom
-Tudom hogy van valami.-Én
-Hát csak, a kijelentésed. Menjünk fel.-Tom
-Jajj, ez a baj.-Én
-Ez, pedig már két napja nem volt sex.-Tom
Ezen elkezdtem mosolyogni, majd megszólaltam.
-Menjünk fel.-Én
-Oké.-Tom
Felmentünk, és hát megtörtént. (NoRészletezés by:Karolom:D)
-Hiányzott.-Tom lihegve
Nem szóltam semmit, csak bementem a fürdőbe, és a zuhany alá álltam. A meleg víz csak úgy zúgott rám, de én csak gondolkodtam. Tom azt mondta, hogy hiányzott?? Szóval csak a sex miatt van velem? Nem hiszem el, Én imádom.... De ő??. Ezen gondolkodtam mikor valaki kopogott.
-Ki vagy?.-Én
-Tom.-Na ki??:D
-Mi van?.-Én
-Valami baj van? Rosszul csináltam valamit?.-Tom
-Nem, csak a kijelentésed.-Én és könnyezni kezdtem
-Gyere ki, kérlek.-Tom
-Jóó.-Én
Kiléptem a fürdőből, és Tom meztelen teste tárult elém. Eltakartam a kezemmel a szemem, de ő elvette onnan.
-Naaa. Mi van? Már láttál meztelenül.-Tom mosolyogva
-De... ez.. ez.. más.-Én zavarban
-Nyugi. Mondd el mi a baj?.-Tom
-Csak az hogy amikor végeztünk, te ezt mondtad: Hiányzott.-Én
-Igen.. És?.-Tom
-Hát neked csak a sex kell az Istenit. Hmm Lehet hogy HP leszek.-Én
-Mi??.-Tom
-Hisztis picsa.-Én
(Bocsi, ez nem ide, de nem hagyhattam ki:D:D XD)
-Bocsi, de én nem így értettem.-Tom
-Hát hogy?.-Én
-Csak hiányzott a tested a csókod a mindened.. Tudod hogy Imádlak.-Tom és átölelt
-Én is szeretlek.-Én
Lefeküdtünk aludni, és 10 perc múlva már szunyáltunk. Este valamiért felébredtem, és hallottam hogy Tom ezeket mondja....
-Ez az szivi, ne hagyd abba.-Tom
Csak mosolyogtam egy sort, de amikor kimondott egy nevet, még pedig, azt hogy Zsófi, lefagyott az arcomról a mosoly. Nem érdekelet, már. De gyorsan elhessegettem, és újra egy vigyor ült ki az arcomon. Lementem egy pohár vizet inni, és aztán mentem is vissza. Bebújtam Tom mellé, és reggelig fel sem keltem. Reggel Melinda és Bill szerencsétlenkedtek a zárral....

 

 

 

 

Na szeva....:D remélem teccett. Pusza 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr5383364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karol 2008.03.16. 18:48:17

.hüümm.ezis.detökjóó..
az a NoRészletezés hátaz LoL.....
szejetleeek..:$^^
csóókxíí...^^

Kyky · http://www.thandme.blogol.hu 2008.03.16. 19:14:31

Jóó lett nagyon cool,most írni se bírok nagyon fáj a kezem,na mindegy :-)

Bill und Tom 2008.03.16. 19:25:35

De jó hogy van récc :DD!!! Szupcsi lett! Ügyi vagy! Cuppancs

Zsú(újj szerki!) 2008.03.16. 19:56:34

Thx.. Köszi csajok.. Arek vagytok:) Szegényke..:( NoRészletezés Karolka:D Cejje..

Zyt@ 2008.03.17. 15:38:16

nekem is naon teccik
már noan várom a folytatást
ügyi vagy
PuSsAnTs :)
süti beállítások módosítása