HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

57. rész Program? DVD-zés?

2008.03.18. 11:34 Zsú(újj szerki!)

Hello. Bocsi hogy most van réx, de egy másik blogot is írok.. vagyis írunk. Karol és Én.... http://karabeatokiohotel.blogspot.com Remélem elovassátok ezt is:D Puszaa

 

 

 

Reggel Melinda és Bill szerencsétlenkedtek a zárral....
-Mi ez?.-Kérdeztem nyűgösen
-Csak Billék.-Tom és horkolt tovább
Már nem bírtam vissza aludni, ezért lementem a konyhába, egy pohár vizet inni. Bill és Melinda fogadott.
-Hello.-Melinda
-Sziasztok.-Én álmosan
-Mizujs? Fárasztó este volt?.-Bill sunyin
-Bill.. Te fárasztasz el nemsoká.-Én
-Bocsi.-Bill
Melinda és Bill eltűnt a szobában és szinte egész nap, ki sem dugták, a fejüket. Karolék is emgérkeztek a kirándulásból, és ők is szobára mentek:D (Nem úgy:D). Tom is felkelt 11 felé, és lejött hozzám...
-Szija baby.-Tom és hátulról megpuszilta a nyakam
-Szija.-Én mosolyogva
-Mit csinálunk ma?.-Tom
-DVD?.-Én unalmasan
-Oké.-Tom és leült az asztalhoz. Georg ballagott le a lépcsőn, és hirtelen emgcsókolt.
-Héjj Georg.-Én
-Bea? Azt hittem Karol.-Georg és vörösödött a feje
-Hát Bea...De semmi baj.-Én
-Oks. És tényleg bocs.-Georg
Tomnak elemeséltem mi történt és egy jót nevetett... Egy álmos Gustit és egy kómás Karolt láttunk lejönni a lépcsőn.
-Hy.-Karol
-Szeva.-Gustav
-Program?.-Brigi
-Én és Karol ma vacsorázni megyünk, szóval nekünk már megvan..-Georg és megölelte Karolt.
-Mi meg elmegyünk itthonról. Örökre.-Brigi kicsit szomorúan de egyben boldogan
-Miiiii?.-Mi
-Gustav és Én úgy döntöttünk, hogy nem leszünk a nyakatokon, és két ember elmegy. Azok pedig mi vagyunk. Remélem nincs harag, és amikor tudunk visszajövünk, meglátogatni titeket.-Brigi és elsírta magát
-Jajj, ne sírj.-Vettük körbe Brigit
-Jó. Megpróbálok.-Szipogott Brigi
-És mikor mentek?.-Tom
-Este 17-kor indul a gépünk. Görögországba megyünk.-Gustav
-Mi lesz a TH-val?.-Buggyant ki Billből a kérdés
-Biztos találtok, egy nagyon jó dobost.-Gustav kicsit szomin
-Hát... lehet... de nem biztos.-Bill és lehajtotta a fejét.
-Bill, nyugi legalább kicsit szünetelünk, és együtt lehetünk a lányokkal.-Tom
Erre előtört belőlem a nevetés, de amikor Tom rámnézett abba hagytam.
-Na Tom? Program?.-Melinda
-DVD-t beszéltünk a picimmel.-Tom mosolyogva
-Úgy érted Beával?.-Melinda
-Igeeen.-Tom
Így négyen, leültünk DVD-zni. A horrora akadva 3-at néztük meg. Nagyon jó film volt. Tom szinte minden beszóláson, nevetett egyet vagy mosolygott. Lassan hazaért Georg, és Karol is. Bekapcsolódtak ők is, és mikor vége lett filmnek, csengettek....

 

 

 

 

Hogy ki volt az ?? A köviben kiderül. Puszaaaaa!! http://karabeatokiohotel.blogspot.com :D

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr89385889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyky · http://www.thandme.blogol.hu 2008.03.18. 14:08:06

Jó lett a récc :-D...Első vok :-) De jó :-) :-(vagy csak vak,de rossz :-(

Bill und Tom 2008.03.18. 15:05:17

Szijaaaaaaa!
Jó lett a récc! Csak Gustiék... :'(
Ne márrrrrrrrrrr...
Na mindedj! De azért jóóóóóó récc!
§ Puszi §

Zsucaa*TH*4ever 2008.03.18. 15:20:28

sya! bocsi h csak most sikerült írnom, de beteg vagyok és most volt erőm idemászni! nagyon jó a töri(mind2) várom a foyltatást nagyon! pusy! ja és itt az enyém is ha valaki meg szeretné nézni: tokiohotelesen.blog.hu , tomesen.blog.hu

ja és írtam 1 uj novellát, rem tetszeni fog: tokiohotelnovella.blog.hu

pusy! és csak így tovább!:)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.18. 15:40:18

Köszönöm csajok.. Zsú nem baj:) Még Gustiék "vixxatérnek" :D Szal nyugi Gusti fanok:D Nagy cuppa:)és télleg köcc. Ja és Zsú storyját is nézzétek +, ja és a novikat is... Nekem naon teccik:) Pusza

Zyt@ 2008.03.18. 16:16:22

nekem is naon teccik
kivi vok a folytira
PuSsAnTs

Zsú(újj szerki!) 2008.03.19. 10:03:07

Hát köszönöm.. Cukik vagytok.. Puszaa

ks81 2008.03.19. 12:47:40

58. rész: Tomék lebuknak
Bea benyitott a hálószobába, és megdöbbenésére ott látta Tomot egy szőrös, szakállas pasival.
-Ki ez, Tom - kiáltotta.
-Ez? - nézett fel Tom.- Ő a pasim, Jocó. Te meg elhúzhatsz!
Bea sikoltva szaladt le a lépcsőn, ahol Melindával találkozott, aki sírt.
-Képzeld, Bill megcsalt a pizzásfiúval! - zokogta.
-Engem meg Tom egy pasassal!
Kirohantak az utcára, Melinda egy lámpaoszlopba kezdte verni a fejét, Bea meg egy kóbor macskát csókolgatott, és Tomnak becézte. Hamarosan eljött értük a mentő, azóta is egy szép, fehér kórteremben élnek és a TH után sikoltoznak.

Kyky · http://www.thandme.blogol.hu 2008.03.19. 12:57:23

Ha nem fejezed ezt be te rohadék ribanc kd54 vagy ki a faszom vagy te te csak egy kis csicska szopó-nyaló vagy,és neked kéne diliházba menni!!Nincs más dolgod minthogy itt basztasd Beát és Melindát??Nincs??Na akkor sürgősen húzzá el a faszba mert kitaposom a beledet!!

ks81 2008.03.19. 13:14:42

Mi van, nem tetszik a sztorim? XD

Zsú(újj szerki!) 2008.03.19. 18:56:10

Szerintem ks81 itt egyedül, te vagy a buzi:D Kyky hagyd csak, nem érdemli meg ez a kis senki majom hogy MI vele foglalkozzunk:S :D És a storyd... Hát hogyis mondjam, kicsit szar, én sokkal jobbat írok:D
süti beállítások módosítása