HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

50. rész Minden szép, és jó:D

2008.03.10. 20:32 Zsú(újj szerki!)

Uhh, uh, és uhh.... Ez hihetelen!!!! Ennyi komit??? Wáááá bazz:) Nagyon örülök.. IStenem de jóóóóóóóó:D Nagyon köcc, és rem továbbra is írtok komit!! Pusz

 

 

Mentünk egy 10 percig, és amikor megláttam a helyet, nem tudtam mit csináljak...
-Tom?.-Én meglepődve
-Tetszik?.-Tom rémülten
-Nagyon tetszik.-Én és megöleltem Tomot
Így nézett ki: Volt egy nagy mező, szép zöld fűvel. Ott két személyre megvolt, terítve, gyertya, rózsa stb... Ahol volt az asztal, előtte, rózsaszirmok voltak végig szórva.
-Tom én mindjárt elbőgöm magam.-Én mosolyogva, és könnyezve
-Jajj, ne sírj. Nem lenne szép ez az egész, ha mi nem lennénk itt.-Tom (EGO:D)
-Szeretlek.-Tomnak suttogva
-Én is.-Tom és még a hideg is kirázott
-Mi lenne, ha leülnénk?.-Én 10 perc álldogállás után
-Jó-Jó.-Tom mosolyogva
Nagyon sokat beszélgettünk. Rólunk, rólam, róla. Szóba jöttek a többiek is, de velük most nem nagyon foglalkoztunk. Egymás társaságát élveztük.
-Nagyon finom volt.-Én miközben állok fel a székről
-Igen, az.-Tom
-Na gyere kicsim, menjünk.-Én
-Oké.-Tom és megcsókolt
Hazafelé ballagva, találkoztunk Melindával, és Cintivel.
-Hát ti?.-Én szorosan ölelve Tomot
-Csak kijöttünk.-Melinda
-Ja.-Tom
-Mert már régen láttuk egymást.-Cinti és megölelete Melindát
Ezen csak mosolyogtam egyet, majd Tommal tovább indultunk. Mikor hazaértünk, Andreas és Bill fogadott.
-Csajok?.-Én levetve a kabátom
-Dumálnak a szobámba.-Andreas
-Ja, oks. Megnézem őket.-Én és Tomra néztem
-Menj csak, baba.-Tom és a fenekemre csapott
-Héjj, Tom.-Én pirulva
-Nem birom kiii.-Tom "szenvedve"
-Kis hülyém.-Én és bementem a szobába
-Köszi.-Tom és mosolygott egy sort
-Na mi van itt?.-Én belépve az ajtón
-Szijaaa Beaaa.-Karol ugrott a nyakamba
-Én is szeretlek, Karol.-Én levegőért kapkodva
-Most én jövök.-Brigi és rámugrott
-Jó-Jó.-Én nevetve
-Na miről megy a duma?.-Én már levegőt kapva
-Georg, Gustav.-Karol
-Beszéljünk másról.-Brigi mosolyogva
-Okéé.-Jött az egyhangú válasz
Melinda és Cinti is hazaért, majd ők is bekapcsolódtak, a dumcsizásba. Szóba jöttek a fiúk is.
-Héjj Bill?.-Melinda észbe kapva
-Andreas?.-Cinti
-Georg?.-Karol
-Gustav?.-Brigi
-Tooom?.-Én kétségbe esve
-Dobok Tomnak egy sms-t.-Én
-Oksa.-Mindenki
Szija baba. Hol vagy? A többiek ott vannak? Puszil: Beja
Vártam a választ ami 10 perc múlva megérkezett.
Szija baby. Elmentünk egy kis buliba. Nyugi nem csajozok. A többiek is itt vannak. Nem leszek részeg. Szeretlek. Puszi:Tomod
A többieknek is megmutattam az üzit és hevesen bólogattak.
-Mi mit csináljunk itthon?.-Kérdeztem ijedt arcot vágva
-Én tudok, valamit.-Karol és rám nevetett
-Kicsiiiii a rakáááááás.-Brigi és rámugrott
Brigire Karol, Karolra Melinda, Melindára Cinti. Én meg legalul. Azt hittem megfulladok, de szerencsém volt, mert jött valaki.
-Ki az?.-Én lihegve
-Andreas vagyok. Cinti?.-Andreas
-Itt vagyok.-Cinti és szaladt le
-Fontosat akarok mondani. Nagyon.-Andreas és komoly lett
-Mi az?.-Cinti
-Nos...





 

Hogy mit mondott a köviben kiderül. Pusza!!!!!! KOMIT

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr41374952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill und Tom 2008.03.10. 20:47:53

Nagyon örülök hogy folytatod! Nagyon jó ez a rész is! Fú... most mit mond Andreas? Jajj én mndig rosszra gondolok XD! :-O
Na § PUSZIKA §

Tombaby 2008.03.10. 20:55:05

Tök jó hogy folytatod..és megint tök izgis résznél hagyod abba...kivi vok a folytatásra.puszka

Bill fan 2008.03.10. 21:13:32

beám úgy örülök hogy folytattad és fogod am mindig a legjobb résznél hagyod abba áááá non kíváncsi vok a folytatásra cejje addig is ja és msnen a képeket átküldöd :D cejje

xXxAxeexXx 2008.03.11. 12:59:08

Húúú jó lett és tök jó hogy folytatod,500-ig meg se állj!!XD
Nah mindegy nem rizsázok XD

Zsú(újj szerki!) 2008.03.11. 14:46:58

Jajj de cukik vagytok:D Nagyon köszönöm mindenkinek. És ez a lényeg h a legérdekesebb résznél állok meg. 500???:O Majd megpróbálom:D Nagy cupp:)

töketlen xD am atommaki/muki xD höhö 2008.03.11. 15:23:31

naon szupíííííí :D
pusza szerike

Zsú(újj szerki!) 2008.03.11. 16:27:35

Köszönööööööööm. Szejiiiiii
süti beállítások módosítása