HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

52. rész Tom "nyalizik"??

2008.03.13. 18:28 Zsú(újj szerki!)

Hello, van kedv, ihlet, és nem vok elfoglalt:D Holnap portás lexek:D Tök faxa. Na de nem untatlak, itt a réx. Pucc

 

 

 

A végén már elege lett és elindult gyorsan felém. Mikor megállt mellettem, elkapta a karom, és ezt mondta.
-Mit keresel itt?.-Tom "enyhe" pia szag
-Miért csinálod?.-Én már sírva
-Mit?.-Értetlenül Tom
-Ezt, hogy megcsalsz.-Én és elfutottam, amennyire csak bírtam a tömegből.
-Ne.. várj.-Tom, de nem bírta végig mondani, mert egy scaj nyelve, a szájába landolt
Én csak szaladtam, ott hagyva a lányokat is. Mikor hazaértem, bezártam az ajtót, és lefeküdtem aludni. Se fürdés, se pizsama, se semmi. Reggel, Tom mellettem szuszogott, kis pia szaggal, megint. Kimásztam az ágyból, és mentem le. Melinda már ott volt, a konyhában, és melegszenyót csinált.
-Szija.-Én kisírt szemekkel
-Szia.-Melinda és megölelt
-Tudod, mit.-Én de a könnycsepp, már az arcomon legurult
-Mi az?.-Melinda megijedve
-Végleg szakítok vele. Nem érdekel, hogy részeg volt, vagy akármi, vé-ge.-Én és elszaladtam
-Szia baba.-Tom a fejét fogva
-Nem vagyok baba, légyszives menj el.-Én
-Mi?.-Tom
-Na figyelj. Hányszor csaltál már meg engem? Mikor? Kivel? Hol?. Nem gondolod, hogy nekem ez rosszul esik. Én végig hűséges voltam, hozzád, de te... te... nem. Tom rossz kimondani, nagyon szeretlek, de VÉGE.-Én és elmentem
Tomnak egy 5mp-ig nem esett le, de aztán mindent megértett. Elszomorodtott, és elment sétálni
-Szia tesó.-Bill, Tom mellé vetődve
-Hell.-Tom halkan
-Valami baj van?.-Bill
-Bea elhagyott, végleg.-Tom és megölelte tesóját
-Mi?.-Bill
-És ezt komolyan mondta.-Tom és a fejét beljebb húzta a kabátjába
-Gáz.-Bill a száját húzva
-Ja.-Tom és sétált tovább
-Majd beszélek vele.-Bill
-Nem, ne majd én-Tom kicsit vidámabban
-Jó.-Bill mosolyogva
-Szia.-Tom
-Csá.-Bill
Tom elment a virág boltba, vett vörös rózsát, aztán elment egy ruha boltba, ott pedig vagy 3 ruhát. Mikor hazaért, feljött a szobába, bekopogott, és beszólt.
-Szia, bejöhetek?.-Tom
-Igen.-Én mosolyogva
-Min mosolyogsz?.-Tom
-Semmin. Mi az a kezedben?.-Én
-Neked hoztam. Na de megyek. Szia.-Tom
-Köszi, hello.-Én
Kibontottam, a csomagot, és 3 ruha tárult elém, ja és a virágok.

-Köszönöm szép..-Én de ekkor megláttam valamit amikor a konyhába igyekeztem.....

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr62379673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill und Tom 2008.03.13. 19:00:59

Jajj de jó hogy írtál! Ez is nagyon szupcsi lett ügyessssss! § Puszika §

Kyky · http://www.thandme.blogol.hu 2008.03.14. 12:23:13

Jó lett ez a rész is,csak arra vagyok kíváncsi h mit láttál XD

Zyt@ 2008.03.14. 14:15:28

nekem is naon teccik
ügyi vagy
PuSsAnTs :)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.14. 14:52:36

Köszönöm, cukik vagytok:D Nagyon nagyon. Télleg köcc:) Pucc

(L)Kicsilány(L) 2008.03.14. 20:28:43

Szejja!Télleg kircsi lett ez a rész csak így tovább:D

Zsú(újj szerki!) 2008.03.15. 10:08:32

Köszönöm, naon cuki vagy!! Pusza

¨¨$.×!$łä¨¨n¨¨T¤m¨¨ßr!đz$ł¨¨ 2008.03.16. 13:16:19

Szijja!
naon jó lett!!!!!!!! supy vagy!!
sia,puss,jáw:D

Zsú(újj szerki!) 2008.03.16. 13:30:55

Ohh:$:$:: Hát köszönöm:) naon cuki vagy!! I ♥ U
Szerii. Pucc
süti beállítások módosítása