HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

47. rész Bill és a medúza

2008.03.08. 12:48 Zsú(újj szerki!)

Csók nektek. Van rész! Puss

 

 

 

Tom kicsit ideges lett, és elindult a pert felé, de ekkor egy csapat lány megrohamozta.
-Egy autogrammot.-Az egyik csaj
-Nekem is.-Másik
-Ide is légyszike.-A harmadik
-Jó mindenki kap, csak később.-Tom és kiverekedte magát a scajokból
-Jövöööööök.-Tom és beleugrott a vízbe
-Szija baba.-Én miközben mászok ki Andreas nyakából
-Mi azt hiszem, haza megyünk.-Karol
-Oké. Sziasztok.-Tom
-Mindjárt hazaérünk Karol.-Georg kanosan
-Aha.-Karol
-Itt vagyunk.-Georg és nyitotta az ajtót
Georg lelökte Karolt finoman az ágyra, levette a pólóját a nyakát kezdte csókolni. Majd KArol fordított és Gerog került alulra. Karol keze, Georg, pólója alá tévedt, és simogatni kezdte, a felső testét. Georgot még a hideg is kirázta. Georg fordított, így Karol. Lehámozták egymás ruháti, és megtörént. Egymás mellé dőlva, elaludtak.
-Biiiiiil?.-Melinda kiabálva a vízből
-Mondd picim.-Bill
-Gyere egy kicsi.-Melinda aranyosan
-Oké.-Bill és elindult, de belelépett valamibe
-Ááááá.-Bill ordított egyet
-Mi az?.-Melinda rohanva a fiúhoz
-Valamibe beleléptem.-Bill sziszegve
-Szólk Tomnak.-Melindas és elszaladt
-Tom gyere Bill belelépett valamibe.-Melinda könnyezve
-Na mutatsd.-Tom és megemelte Bill lábát
-Medúza...-Tom
-Mi?.-Bill és Melinda egyszerre
-Mi van már?.-Én és Karol
-Bill medúzába lépett.-Tom a száját húzva
-Kórházba kell vinni.-Brigi jött hozzánk
-Oké. Vigyük.-Melinda
-Biiil?.-Szaladt oda néhány csitri.
-Nem ér rá.-Én és odébb löktem mindet
-Mert?.-Csajok
-Mert csak.-Én és mentem tovább Bill és Melindával meg Tommal
Mikor beértünk a kótházba azonnal kezelésbe vették Billt.
-Nem maradunk itt.-Melinda és már-már sírt.
-Nyugi.. Erős gyerek.-Tom
-Oké.-Melinda
-Na akkor itt is vagyok.-Doki




Hogy mit mondott a köviben kierül. Tom h rövid és szar, de mek el.. Komit

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr90371074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyr@ 2008.03.08. 13:36:14

naon jó lett ez a rész és az előző rész is
naon ügyi vagy
xD naon várom a kövi részt
pUssAnTs :)

Tombaby 2008.03.08. 15:18:52

eggyet értek Zyr@val szóval még egyszer nem írom le ugyan azt.puszka

Zsú(újj szerki!) 2008.03.08. 18:03:23

Köszönöm nektek:) Puszika csajok .D
süti beállítások módosítása