HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

39. rész Ezek a mai kapcsolatok?:D

2008.03.05. 14:02 Zsú(újj szerki!)

Halihóóóóó!! van réx!!! Ja és ks81 vagy ki a f**. Húzz el innen mert szétverem a fejed:S Na jó olvasást. Puccca:)

 

 

 

Melinda nem bírta tovább és berontott a szobába
-Ki az a Karol?.-Melinda bőgve
-Ööö.. Bocsi Karol le kell tennem itt van, Melinda.-Bill zavarba
-Ok. Puszi.-Karol és letette
-Mit akarsz?.-Bill mérgesen
-Én...én.... sajnálom. Nem tudom mit csinálok. Kérlek bocsáss meg. A világon mindennél jobban szeretlek.-Melinda
-Megbocsájtok neked. Egy feltétellel. Nem állsz az utamba, vagyis Karol és közém.-Bill rezzenéstelen arccal
-Tessék?.-Melinda elképedve
-Igen. Jól hallotad.-Bill
-Jó. Megpróbálom.-Melinda és elment

*Nálunk*

-Tom baby.-Én sunyin Tomra nézve
-Mondd cica.-Tom
-Mi lenne haaa.-Én mosolyogva
-Haaa?.-Tom és már csókolgatott
-Ha elmennénk sétálni.-Én nevetve
-Hát nem épp, erre gondoltam de okés.-Tom csalódottan
Tom és Én felöltözünk mikor valaki csengetett.
-Megyek.-Tom és kinyitotta az ajtót
-Szija.-Cinti
-Hello.-Tom elfehéredve
-Terhes vagyok.-Cinti boldogan
-Igen?.-Tom zaklatottan
-Nyugodj meg, nem te vagy az apja.-Cinti
-Komolyan?.-Tom és megölelte Cintit.
-Igen.-Cinti egy erőltetett mosollyal
-Jajj, de jó. Istenem.-Tom és megölelte Cintit
-Na én megyek.-Cinti és egy könnycsepp gurult le az arcán.
-Oké.-Tom
-Pedig, ha tudnád, hogy te vagy az apja...-Cinti gondolva magában
-Kicsim indulunk?.-Én
-Mehetünk.-Tom boldogan
-Mit vigyorogsz, mint a tejbetök?-Én felhúzva a szemem
-Nem én vagyok az apja.-Tom ordítva, mire az egész utca minket nézett és szitkozódtak hogy ilyen boldog, hogy nem ő az apja, az egyetlen felesége, gyermekének.
-Tom nyugi.-Én mosolyogva
-Annyira szeretlek.-Tom és megcsókolt
-Én is.-Én
Sétáltunk még egy kicsit, majd hazafelé vettük az irányt. Útközben megláttam Gustavot.
-Héjj Gusti.-Én mosolyogva
-Mi van?.-Gustav
-Nyugi haver.-Tom elém állva
-Bocs.-Gustav és térdre rogyott
-Mi a baj?.-Én Gustavhoz térdepelve
-Zsú nem tőlem terhes.-Gustav és kiborult
-Mi? De kitől? Honnan tudod?.-Tom
-Nem tudom. Valami Zsoltinak hívják az apját, és Zsú mondta el, azzal az indokkal, hogy nem bírja nézni, hogy bele élem maga az apaságba, miközben nem is az én gyerekem.-Gustav és már sírt
-Ohh szegény.-Én átölelve
-Na én megyek. Keresek egy csajt.-Gustav
-Szija. Oks.-Én és Tom egyszerre
Mi sétáltunk tovább és szóba jött Bill és Melinda. Nem tudtunk mit csinálni. Bill azzal a Karollal találkozik, akit majd holnap be is mutat nekünk. Csak Melinda ne legyen otthon. Mikor hazaértünk, mentünk is be a szobába. De beszélgetést hallottunk. Hát miért is ne, hallgatóztunk volna.
-Mondom hogy megbocsájtok, csak ne állj közénk.-Bill
-Jó, de ha nem megy, és hülye leszek Karollal bocsi.-Melinda
Hallottuk hogy nyitódik az ajtó, beiszkoltunk a szobánkba
-Szünetelnek.-Én szomorúan
-Igen.-Tom
-Na de mindegy. Gyere.-Én és magamhoz húztam Tomot.
-Oksa.-Tom és megcsókolt
Reggel a telefonom csörgésére ébrdetem fel....




Hogy ki hívott, és miért a köviben kiderül:) nagy cupp:):D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr100366666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karol 2008.03.05. 14:16:29

baszkíí ebbe megint csak ott wok!!:P
de ez nagyooon jóóó!!!!

hát igen Bejja!!!!!!!(L)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.05. 15:34:04

Köszöööönöm:D Még sokáig benne lexel:) Nagy cupp:) És köcc Karol(L)

xXxAxeexXx 2008.03.06. 17:26:28

Jó lett és ide nem írt hálla Istennek ...-tudodtehogyki XD

Zsú(újj szerki!) 2008.03.06. 17:47:14

Hát igen!! Ja tom ki!!! Köszöööööönöm
süti beállítások módosítása