HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

33. rész Haza kell mennünk??? Örökre????

2008.03.01. 09:04 Zsú(újj szerki!)

Na helllo. Van rész. Rem majd teccik. Ja és kommentárt:D

 

 

 

-Valamit el kell mondanom.-Melinda berontva a szobába
-Mi van?.-Én rémülten
-Holnap haza kell mennünk. Örökre.-Melinda és sírt
-Miii?.-Én-Innen nem megyek sehova
-Nem engedem hogy elmenj.-Tom és megfogta a kezem
-Kicsim jól vagy?.-Bill jön be az ajtón
-Haza kell mennünk, örökre Bill, nem látlak soha többé.-Melinda
-Nem engedem, itt maradsz, velem, velünk.-Bill és már könnyes volt a szeme
-Mennyi időnk van még?.-Tom maga elé bámulva
-3 nap.-Melinda
-Mennyi????.-Tom
-3 nap kicsim.-Én Tomnak
-Nem akarom... hogy elmenj.-Tom és láttam hogy könnycsepp csillog a szemébe
-Én sem.-Én és megcsókoltam Tomot
-Na elég ebből.-Én és felálltam
-Mi?.-Melinda szipogva
-Ki mondta hogy haza kell menni?.-Én
-Anya.-Melinda
-Add ide a telefont.-Én és tárcsáztam is
-Hallo.-Anya szólt bele
-Mi az hogy hazaküldesz minket? Mi lesz Tommal és Billel? Én szeretem Tomot, Melinda meg Billt. Egyáltalán miért?.-Én és már sírtam
-Figyelj. Azt akarom, hogy ne fájjon neked, nektek, amit Bill meg Tom csinál. Csajoznak kicsim, csak te nem veszed észre.-Anya aggódó hangon
-Ez nem igaz. Te nem szereted őket. Figyelj, nem megyünk innen el sehova. Értetted?? SE-HO-VA.-Én és lecsaptam a telefont
-Na mi volt?.-Bill
-Csak azt mondta hogy ne fájjon nekünk, hogy Tom meg Bill csajozik, mi meg nem tudjuk.
-Istenem.-Melinda
-Hát ja. Megmondtam neki, nem megyünk és kéz.-Én egy mosollyal
-Oksa. Ügyi vagy.-Tom és megpuszilta a nyakam.
-Köszi szivi.-Én és megcsókoltam
-Na elmegyünk négyesbe valahova?.-Bill
-Az jó ötlet. Átölzötök és mehetünk is.-Én
-Oks.-Melidna
-Maradhatok?.-Tom
-Igen.-Én és adtam neki egy puszit
-Mit veszel fel?.-Tom mellém állva
-Nem tudom. Segítesz?.-Én
-Neked bármit, bármikor.-Tom sunyi mosollyal
-Oké.-Én
-Na ez jó lesz, meg ez is.-Tom "dobálva" ki a cuccom
-Oks. Köcc.-Én és kitettem az ajtón
-És most?.-Tom ártatlan szemekkel.
-Most várj meg lent.-Én
-Oké.-Tom és lement.
Felöltöztem és így néztem ki:2571_m1737_mCsizma








-Mehetünk.-Én miközben jövök le a lépcsőn
-Vagy nem??




Hogy ki mondta a kövi részből kiderül:D Na cupp

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr36360366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.03.01. 09:07:50

Rövid és szar, de nincs ichletem:D MAjd ha lexx eskü h hosszabat és jobbat írok:D Na cupp

Tombaby 2008.03.01. 17:02:30

Szeja!!!nem értek veled eggyet nem szar hanem éppen ellenkezőleg tök fain lett!!!ügyi vagy!!és én vok ez első.JJJJEE.puszka

xXxAxeexXx 2008.03.01. 17:22:30

Szerintem jó let!!(Kykiy=Viky)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.01. 22:28:03

Hát szerintem ez szar lett, meg rövöd is szal. De ha ti mondjátok elhiszem:D na cupp♥

Zyt@ 2008.03.02. 08:51:56

:( lemaradtam egy "pár" részel és ezért bocsy, nekem is naon teccik ez a rész és a többi is amikről lemaradtam, kivi vok a folytatásra, pussy :)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.02. 09:35:28

Ohh naon köci:D Are vagy!! Télleg köcc!! Csak az a baj h ez egy kicsit rövid lett:S Na mind1. Azért köcc:) ♥
süti beállítások módosítása