HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

53. rész Zsófi

2008.03.15. 10:40 Zsú(újj szerki!)

Hello!! Van réx!! remélem majd teccik, nektek.. Nyertünk kézi meccsen és most megyünk, Gyönyösre, a megyeire...:D Jupíííí. Na de nem untatlak titeket.. Puszaaaa

 

 

 

-Köszönöm szép..-Én de ekkor megláttam valamit amikor a konyhába igyekeztem....
-Ő ki?.-A csaj rám mutatva
-A barátnőm.-Tom és átkarolta a dereka
-Állj le, nem vagyunk együtt. Ő pedig ki a franc?.-Én idegesen
-Nem franc vagyok, hanem, Zsófi.-Zsófi kényesen (Ne kérdezzétek, honnan jött a név:D)
-Óóóó értem ZSÓFI.-Én a Zsófit kihangsúlyozva
-És mit keres itt?.-Én a szemet felhúzva
-Tommal vagyok, nem mondta?.-Zsófi meglepődve
-Tom, nekem, nem mondott illesmit. Hogy is volt Tom?.-Én már nem is idegesen, hanem majdnem sírva
-Mi van itt?.-Jön le Bill
-Tom és Zsófi együtt vannak.-Én és elszaldtam.
Az ajánékokat, odaadtam illetve a kezébe nyomtam Zsófinak . Tom nagyon meglepődött, de nem csinált semmit. Bill kihívta Melindát, és ő szaladt utánam. Nagysokára utól is ért, és elkapott.
-Eressz el.-Én kapálózva és sírva
-Nyugi.-Melinda
-Neeeeeeeeeeeeem.-Én ordítva
-Kérlek.-Melinda a zöld szemeivel (Rihanna szem:D)
-Oké.-Én nyugodtabban de még mindig sírtam
-Köszi.-Melinda és átölelt, jó szorosan
-Miért ilyen? Miért kellett vele talákoznom? Miéééért?.-Én felordítva
A kutyák elkezdtek ugatni, az emberek kinéztek az ablakokon...
-Mindenki minket néz.-Melinda-Ne ordíts kérlek
-Oké.-Én halkan
-Jól vagy?.-Melinda
-Nem.-Én és elindultam hazafelé Melindával
Mikor hazaértünk, Zsófiék nyalták, falták egymást. Kezdett elegm lenni ebből, és Tomot felhurcoltam a szobába. Bezártm az ajtót, lelöktem az ágyra.
-Miért csinálod ezt velem?.-Én könnyezve
-Te szakítottál velem.-Tom
-De így kell bocsánatot kérni.-Én idegesebben
-Bejöhetek?.-Zsófi kintről
-Gyere.-Én nevetve
-Héjj nyisd ki. Mit csinálsz Tommal.-Zsófi
Tom kerek szemmel figyelte az eseményeket, és nem szólt semmit.
-Gyere, Tom.-Én sunyin
Tom belement a játékba, és hát lefeküdtünk egymással (NoRészletezés by:Karol XD)
Miután végeztünk, ezt mondtam neki.
-Mehetsz.-Én
-Mi?.-Tom rám nézve
-Mondom mehetsz, te is megvoltál.-Én gúnyosan
-Tessék?.-Tom még mindig értetlenül
-Nem rémlik?.-Én
-Nem nagyon.-Tom
-Szemét vagy Tom Kaulitz. (Tom Kaci by:Peti xd) Idehozod ezt a rihe ringyot, engem leszarsz, semmi bocsánat kérés vagy valami. De tudod mit, nem érdekel. Ne lássak so....-Én de nem bírtam befejezni, emrt Tom leállított
-Nyugi. Tiszta szívemből, szeretlek. Zsófi csak "kellék" hogy féltékeny leszel-e? És az vagy.-Tom mosolyogva
-Nem érd... tessék? Kellék?.-Én kerek szemmel
-Igen. Imádlak Bea. Nagyon.. Nagyon..-Nézett rám Tom a nagy barna szemeivel
-Én is.-Én és megcsókoltam
Nem tudtam ellenállni neki. A boci szemei megőrítettek. Annyira szeretem.  

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr3381838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.03.15. 13:52:15

na ez aztán a rész ebbe vam minden:szomorúság, öröm, izgalom stb.
naon teccik ez a rész
ügyi vagy
kivi vok a folytatásra
PuSsAnTs :)

Bill und Tom 2008.03.15. 14:09:00

Egyetértek! Én is naon várom a folytatását!
Ügyi vagy!
§ PUSZI §

Zsú(újj szerki!) 2008.03.15. 15:27:49

Köszikee. Arek vagytok:) Pucc

¨¨$.×!$łä¨¨n¨¨T¤m¨¨ßr!đz$ł¨¨ 2008.03.16. 13:31:03

sia naon jó! izgalmas:D
BoOci szemek:D:D:D
akis édikeh!!!:D(L)
nah puszika!!

Zsú(újj szerki!) 2008.03.16. 13:47:30

:D !! Igen kisz bocikák:) Köszikeeeeee.. Pucc
süti beállítások módosítása