HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

28. rész A discoban

2008.02.26. 13:51 Zsú(újj szerki!)

Na van rész!! Remélem teccik!! Sok cupp:) Komit!!;)

 

 

Csak csókoltuk egymást mikor Bill benyitott
-Upsz.. bocsi.-Bill vörös fejjel
-Nem baj.-Én mosolyogva
-Csak azt akartam mondani, hogy nem lenne-e kedvetek eljönni discoba.-Bill elhadarva
-De. Mikor és hol?.-Én
-Ööö.. 21:30-kor találkozzunk a kocsinál és ott majd megbeszéljük.-Bill még mindig vörös fejjel-Ja és bocsi.
-Semmi baj.-Tom
-Oks. Csá.-Bill és kiviharzott a szobából.
-Mennyi az idő baby?.-Tom sunyin
-21 óra.-Én, és indultam a szekrényem felé, rucit keresni.
-Na sipirc ki, öltözök.-Én miközben Tomot préselem ki az ajtón
-Jó-jó. egy csók.-Tom a boci szemeivel
-Tessék.-Én és becsuktam az ajtót.
-Kösziii. Lent várunk.-Tom és lement
-Kis idióta, de az enyém.-Én gondolkodva magamban.
Ez volt a rucim:


-Na mehetünk?.-Én leérve a lépcsőn
Tomnak elállt a lélegzete is. Nem tudott megszólalni.
-Mondom mehetünk?.-Én hangosabban mire Tom is felfigyelt.
-Persze. Csak eszméletlen szép vagy baba.-Tom és megpuszilta a nyakam amitől kirázott a hideg.
-Fázol?.-Tom és rámterítette azt a hatalmas nagy kabátját, ami földög ért.
-Már nem. Fűt a...-Én de Tom közbe vágott
-Az irántam érzett szerelmed. Ugye?.-Tom sunyi kis mosollyal.
-Hát igen.-Én és megcsókoltam
-Na hova megyünk?.-Melinda
-Nem tudom. Ha meglátunk egy jó helyet megállunk.-Bill
-Ok.-Én
-Na itt jó lesz.-Én meglátva a világ legjobb discoját.
-Oks.-Bill
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk. (Logika x)
-Gyere üljünk le. Én és húztam magam után Tomot.
-Oks babym.-Tom és megfogta a fenekem.
-Tooom, nem szabad.-Én és rámosolyogtam
-De nekem igen.-Tom és tovább fogta XD
Iszogattunk, beszélgettünk mikor odajön hozzánk egy kiscsaj. Olyan 17 éves lehetett, barna haj, barna szem. Kb olyan magas mint én.(167 Kicsi vok x)
-To..Tom Kaulitz?.-Lány félve
-Igen.-Tom és a lány felé fordul
-Kapha....tok egy alá..alá..aláírást.-Csaj dadogva
-Persze. Mit írjak?.-Tom kedvesen
-Sok szeretettel, Tom Kaulitztól, Leilának (Ez a Leila: Leyla Kaulitz lenne. Egy kommentező♥)
-Oks.-Tom és aláfirkantotta
-Tőled is kaphatok?.-Kérdezte a lány félve tőlem
-Persze.-Mosolyogtam rá kedvesen
-Ezt írdd amit Tom írta csak a te neveddel.-Leila nevetve
-Oké.-Én és elmosolyodtam
-Tessék.-Én de a csaj még mindig nem ment el.
-Valami még?.-Tom
-Te.-Leila és megcsókolta Tomot, aki ellökte
-Köszike. Sziasztok.-Leila és elfutott tőlünk
-Jézus ez a csaj.-Tom és megtörölte a száját.
-Jah.-Én
-Na mindegy, gyerünk táncolni.-Én és megfogtam Tom kezét
Táncoltunk vagy fél órát, aztán meguntuk. Mentünk volna vissza az asztalunkhoz, de megláttam ott.........


Hogy kit?? A következő részből kiderül:) Rem jó lett. Ha uncsi ezer bocsi:D (Rímel is XD) Na cupp:) komit:D

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr22355146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.26. 14:40:37

áá mindig a legjobb résznék hagyod abba de azért remélem hamarosan lec rész cerí

Zsú(újj szerki!) 2008.02.26. 16:53:51

Jajj!! Köcc. Ez absz természetes h a legjobbnál fejezem be:D Nem tok msnre menni:S Nem adja be az a faxkalap:S:@

Tombaby 2008.02.26. 17:37:32

Szeja!!!!na szóval hol is kezdjem??non kri a törid nem tom mit csináltam volna ha abba hagytad volna a blogot!!!!ez a rész is tök fain mint a többi...ja és sorry hogy csak most komiztam ezen túl mindig fogok irni.puszka

Zsú(újj szerki!) 2008.02.26. 18:21:21

Jajj de aranyos vagy!! Nagyon köszii!!! Semmi baj, és télleg köcc!!:) Szija Pucc♥♥♥♥♥

Viky 2008.02.26. 18:28:33

Ez(is)jó lett de nagyon!!Mondjuk a vége egy kicsiz furcsa dehát a te sztorid :D

Zyt@ 2008.02.26. 18:43:28

na mostmár bővült a kommentezők száma eggyel xD, naon jó lett ez a rész, már naon-naon várom a kövit, pussy

Zsú(újj szerki!) 2008.02.26. 18:54:36

Ohh köcc nektek!! JA télleg furi, de siettem:S Majd máskor jobb lecc.) Pusza nektek:D Köcc Zyt@
süti beállítások módosítása