HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

12. rész Minden összejön

2008.02.12. 07:58 Zsú(újj szerki!)

Van réc!! Ma nem vok suliba!!! Ezért van időm írni:) Na cupp



-Gustav és Zsú hol van?-Bill
-Tényleg.-Melinda
-Zsúúú.-Tom rémülten.
-Gustav.-Én
-Itt vagyunk.-Gustav
Mikor megláttam őket, majdnem hanyatt vágtam magam. Kézen fogva.
-Hát ti?.-Én meglepve.
-Hát... Meglepii.-Zsú elkiáltva magát.
-Aha. Jó meglepi.-Én mosolyogva
-Bea?.-Tom
-Igen?.-Én
-Georg hova ment?.-Én
-Az a szemét? Nem tudom de nem is érdekel. Engem csak te érdekelsz.-Tom két centire tőlem.
-Szeretlek.Én mosolyogva
-Én is.-Tom és megcsókolt
-Ööö... Nem akarok zavarni... de... khm...-Bill zavarban
-Ja, igen, persze,.-Én pirulva
-Bill hagyd már őket.-Melinda
-Te meg mit szólsz bele?.-Bill idegesen Melindának
-Mi bajod van Bill Kaulitz?.-Melinda mérgesen Billnek
-Semmi.-Bill és bávagta a durcit
-Ennek meg mi baja?.-Én
-Jajj.-Melinda és egy könnycsep gurult le az arcán
-Héjj ne sírj.-Mentem volna oda én, de Zsú már ott volt.
-Hallod! Ne sírj! Bill nem érdemel meg téged.-Zsú
-Ez biztos?.-Melinda már sírva
-Hát egy ilyen értékes lányt mint te... biztos nem.-Zsú mosolyogva
-Mehetünk?.-Én Tomtól
-Igen.-Tom
Megfogtam Tom kezét és a kapuig húztam. Ekkor rám szólt.
-Héjj nyugi.-Tom
-Nem.-Én idegesen
-Mi a baj?.-Tom nyugodtan
-Zsú meg Melinda. Mostanában ők beszélnek meg mindent és Melinda rám se szar. Nem tudom miért? Pedig nekem is van beszélőkém. Én is tudnék neki segíteni. Úgy megromlott a a kapcsolatunk. Tudod én és Melinda testvérek vagyunk. Olyanok vagyunk mint te és Bill. Ha valami baja van a másiknak megbeszéljük, és egyből jobb kedvre derítjük egymást. Én nem...-Én és elkezdtem sírni
-Jajj ne sírj.-Tom vígasztalva
-Bill?.-Én már nyugodtan
-Mi van?.-Bill mérgesen
-Bill.-Tom állt a védelmemre
-Bocsi.-Bill és a nyakamba borult.
-Mi a baj Bill?.-Én érdeklődve
-Melinda. Mindig beleszól mit csináljak. Meg sem érdemlem őt.-Bill szomorúan.
-Dehogynem.-Tom próbálta vigasztalni tesóját.
-Mi lenne ha hárman elmennénk valahova?.-Én
-Oké.-Bill és Tom felvidulva
-Hárman?.-Jött oda Zsú.
-Igen, jól hallottad HÁRMAN.
-Én és Melinda?.-Zsú felháborodva
-Így is elég jól elvagytok. Majd csináltok valamit.-Én mérgesen
-Gyertek fiúk.-Én és elkezdtem őket húzni.
Zsú csak nézett utánunk.
-Na hova menjünk?.-Tom feltéve a kérdést
-Ööö.-Bill gondolkodva
-Megvan.-Én




Hogy hova megyünk a következő részben kiderül. Addig is sok cupp! ;) Sok komit:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr59335881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása