HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

51. rész Április 1

2008.03.11. 16:28 Zsú(újj szerki!)

Kedves olvasók. Ez a réx a befejező:) Bocsika:(

 

 

 

-Nos... Az a baj, hogy haza kell mennem.. lehet hogy örökre.-Andreas és magához ölelete Cintit
-Mi?.-Cinti és visszaölelt
-Sajnálom.-Andreas
-Nem, veled megyek, együtt leszünk, lesznek gyerekek, és kész.-Cinti és sírt
-Biztos velem jössz?.-Andreas mosolyogva
-Igen.-Cinti és szaladt pakolni
-Elmész?.-Melinda szomorúan benyitva Cintihez
-Igen, de nagyon hiányozni fogsz, és mindig bezsélünk telón. Jó?.-Cinti és könnyezett
-Jó, de szeretlek.-Melinda Cintit megölelve
-Én is.-Cinti és pakolt tovább
-Bea?.-Jön hozzám Karol
-Mondd.-Én miközben a naplómat írom
-Beszélhetnénk?.-Karol magabiztosan
-Mondd.-Kicsit megijedve Én
-Nem szeretünk, se Brigi, sem én, se Melinda. Egyszerűen meguntunk. Szóval, nem szeretnénk itt látni, többet.-Karol
Erre én teljesen ledöbbentem. Nem tudtam mit csináljak. Kitört belőlem a sírás és elakartam szaladni, de ekkor bejöttek a többiek, és elkiáltották magukat, hogy
-ÁPRILIS 1.-Karolék
-Átvágtatok?.-Én kicsit vidámabban
-Ja.-Brigi és dőlt a nevetéstől
-Szemetek vagytok.-Én és kinyújtottam a nyelvem
-Bocsi.-Melinda
-De hülyék vagytok.-Én már megint könnyezve
-Jajj, nyugi, csak vicc volt.-Karol és átkarolt
-Jó.-Én
-Na a fiúkat haza kéne hozni.-Én
-Ok.-Brigi
-Gyerünk.-Melinda
Én így öltöztem fel... (A többiek is ilyesmi göncöt vettek fel:D)          
-Na mehetünk?.-Én tejes harcidíszben
-Jól nézel ki.-Brigi
-Köszi, te is, és mindenki.-Én
-Na gyerünk.-Melinda
Már vagy 50 100 méterről hallottuk a zenét, és beléptünk a disco ajtaján
Leültünk egy asztalhoz, és iszogatni kezdtünk. Elindult a kedvenc számom. A szememmel Tomot kerestem, és meg is találtam. Mentem oda hozzá, de nem magába találtam. Egy szőke csajjal táncolt. A világ forgott velem, de tartottam magam. A sírás is kerülgetett, de nem sírtam. Vagy nem tudtam, vagy nem érdekelt már Tom. Nem volt olyan mint régen. Én szeretem, vagy még sem? Már én sem tudom. Vége lett a számnak és csak akkor borultam ki nagyon, mikor a közös, kedvenc számunkra lassúztak. Ott már nem bírtam tartani magam. Csak sírtam, és a könnyeim potyogtak. A zene hangosan szólt, és amikor hátrafordultam, megláttam a csajokat.
-Mi a baj?.-Melinda aggódva
-Az.-Én Tomra és a csajra mutatva
-Elegem van.-Kelt ki magából Karol
-Odamegyek.-Brigi
-Nem kell csajok, tényleg. De azért köszi.-Én mosolyogva
-Jó.-Karol
-Na tudjátok mit? Táncoljunk.-Én próbáltam oldódni
-Okéé.-Brigi
Miközben táncoltunk, Tom észrevett. Jött volna felém de én direkt arébb-arébb húzódtam.
A végén már elege lett és elindult gyorsan felém...



 

Hello csajok. Csak hülyültem hogy végeeeeeee!! nem lehet engem ien gyorsan és egyszerűen kikapcsolni:D XD Pusz

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr8376386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xXxAxeexXx 2008.03.11. 17:23:18

Jajjj te...Ne ijjesztgess!!!Mint a sztoriban XD Am honnan jött az ötlet hogy átvágsz minket??Nah mindegy jó lett a rész!!!

Zsú(újj szerki!) 2008.03.11. 17:47:50

Nem tom... Az április 1 benne volt a storyba és innen:D:D Nagy cupp

Tombaby 2008.03.11. 18:25:25

Azt hittem elájulok amikor megláttam hogy ez az utcsó rész!!De szerencséra nem csak átvágtál minket.am meg tök izgi.puszka

Zsú(újj szerki!) 2008.03.11. 19:03:26

Kösziiiiii!! Cukiiiii vagyol!! NAgy cupp:) Kicsit rossz vicc volt:DD LoL:D Puss

Bill und Tom 2008.03.11. 19:07:31

Amikor megláttam hogy ez az utolsó rész azt hittem szívrohamot kapok! A story WOW! § PUSZIKA §

ks81 2008.03.12. 13:39:38

Pedig nyugodtan befejezhetnéd már, mert értelmetlen hülyeség. A Th tagjai külömben is mind faoszpók!

xXxAxeexXx 2008.03.12. 15:12:14

Tudod ki a fasszopó??ANYÁD!!!Jah és van érteleme ja és tudod hogy mi a hülyeség??AZ ÉLETED!!
Jah és képzeld el hogy csak egy faxszopó qva miatt nem fogja befejezni!!És ha meg akarod kérdezni hogy ki vok akkor a válaszom:Számodra az Isten amúgy meg Kyky!!Na mindegy mert te egy billentyűleütést nem érdemelsz meg!!Jah és jobb lesz ha elhúzol innen mert kitapossuk a beledet,és szólunk Tomnak meg Billnek hogy sétáljanak át rajtad,najó,te még annyit sem érdemelsz meg hogy átmennyenek rajtad te gennyláda qva

Zsú(újj szerki!) 2008.03.12. 17:02:53

Köszi csajok:) Köszi Kyky.. ks faxom, takarodjál már a gecibe. Jól mondja a Kyky. Itt egyedül te vagy a fasszopó, éás barom. Na dfe mind egy, hülyével nem kell vitatkozni:S Jajj Kyky először azt hittem nekem írod ezt a szöveget:D Na cuppa ks8 haljál meg genya

xXxAxeexXx 2008.03.12. 17:26:46

Dehogy írom én neked.El tudod képzeli róllam??Nah mindegy egy részhez nem írok ennyi komit :-D

töketlen xD am atommaki/muki xD höhö 2008.03.13. 16:13:44

fúú bazzdmeg anyád,nagyon elegem van belőled te kis köcsög anyád a fasszopó te kretén buzi!!!!!!
am naon teccik beám:Dpuszika

Zsú(újj szerki!) 2008.03.13. 16:27:15

Köszönöm szépen:D Pusziiii:D Nagy cupp:) Are vagyol:D
süti beállítások módosítása