HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

31. rész +18

2008.02.28. 15:47 Zsú(újj szerki!)

Na haliiiii. Van rész!!! 18 éven alulikanka nem ajánlott. (én 14 vok XD) Na rem majd tecceni fog. Nagy cupp

 

 

-Ha lesznek gyerekek?.-Tom de ekkor mindenki megfagyott
-Ööö...-Én
-Most mi van? Mi van ha lesznek gyerekeink. Olyan cukik.-Tom és megpuszilta az arcom
-Mióta szereted te a gyerekeket?.-Bill kerek szemekkel
-Amióta együtt vagyok vele.-Tom és rám mosolygott
-Szeretlek.-Én
-Én is cica.-Tom és bevitt a szobába
Az ágyra fektetett, elkezdett csókolgatni. A hasamtól a nyakamig. Nem hagyott ki, egy kis helyet sem. Nagyon jó lesett. Fordítottam egyet, így én kerültem fölülre. A hasánál, és kicsit lejebb (Nem perverzkedni, és roxxra gondolni X) elkezdtem csókolgatni. Mikor az arcához értem, láttam rajta, hogy a szemei csillognak, és hogy szeret. Levettem Tom nadrágját. Aztán Tom fordított egyet. Most ő volt fölül. Kigombolta a nadrágom, lehúzta rólam és eldobta. Már nagyon benne volt, de még én kínoztam. Visszafordítottam, és csókolózni kezdtünk. A csókjában benne volt, minden. Szerelem, Érzelem, Vágy. Éreztem hogy nem egy éjszakára kellek neki. Ekkor Tom lehúzta rólam a maradék ruhadarbot. Megfordítottam és lehúztam róla boxert. Felállt az ágyról, előkereste az óvszert, és felhúzta. Ekkor belémhatolt. Először lassan, látta hogy "szenvedek". Belekarmoltam a hátába, jelezve hogy gyorsítson. Ekkor egyre gyorsabban mozgott. Mikor végeztünk ledőlt mellém, és lihegett. Én se tettem másképp. Csak néztük egymást. Ide nem kellettek szavak, a pillantásból kiderült: Szeretjük egymást. Egy 10 perc múlva már aludtunk Tommal.
Reggel Bill és Melinda kiabálására ébredtünk fel.
-Jó reggelt baba.-Tom és a hajamba lógó tincset el lökte onnan
-Ha velem vagy mindig jó.-Én és megcsókoltam
-Miért kiabálnak ezek?.-Tom és felkelt az ágyból
-Nem tudom.-Én és mentem Tom után.
-Na gyere.-Tom és kinyújtotta a kezét.
-Oké.-Én és lemásztunk. XD
-Mi ez itt?.-Én
-Bill nem akar jönni nyaralni.-Melinda
-Mii?.-Én
-Lemondtam az egészet.-Bill és felém fordult
-Hülye vagy?.-Tom mérgesen Billnek
-Nem. De semmi kedvem nincs men....-Bill de Melinda közbe vágott
-Ha Beáknék vagy nekem van?.-Melinda
-De..-Bill de megint közbe szólt, most Tom
-Elééééég.-Tom ordított egyet.
-Igen. Elég. Majd elmegyünk legközelebb. Ti meg ne veszekedjetek ilyenen.-Én kiosztva őket
Bill és Melinda lehajtották a fejüket, és egyszer mondták ki: Bocs
-Na ez megvolt.-Tom
-Aha.-Én és mosolyogtam egyet.
-Jajj mindjárt jövök.-Bill és elszaladt
-Ez meg hova ment?.-Melinda
-Honnan tudjam?.-Tom
-Én se tudom.-Mi pedig jól tudtuk hogy hova megy
-Na itt is vagyok.-Bill
-Hol voltál?.-Melinda
-Itt.-Bill és előhívta Cintit
-Cintiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.-Melinda kiabálva és Cinti nyakába ugrott
-Hello.-Cinti mosolyogva
-Annyira hiányoztál.-Melinda
-Te is Billem.-Cinti és elkezdett nevetni
-Én?.-Bill nagy szemekkel
-Nem. Majd egyszer elmesélem.-Melinda Billnek
-Ő itt Tom, és Bea. Gondolom ismered őket.-Igen Cinti és megpuszilt
-Hello. Kicsit mosottak vagyunk mert...-Én de Tom közbe vágott
-Mert este elfáradtunk.-Tom és sunyin rámnevetetett
-Dili.-Én és felmentem
-Én iiiiis.-Tom és jött utánam
-Jóó gyere.-Én és kinyitottam az ajtót.
-De jóó.-Tom és az ágyra ugrott
-Na maradj itt. Megyek öltözök.-Én és bementem a fürdőbe
-Oké.-Tom és elkezdte nézni a TV-t.
Mikor kijöttem Tom csak egy "huhh"-t mo480_mndSztreccs farmer halásznadrágott. Így néztem ki:Fekete 
-Na ne túlozzunk.-Én
-Nem túlzok. eszméletlen vagy. És ez a nadrág. Rádfeszül. Imádom.-Tom és rácsapott a fenekemre.
-Héjj.-Én rávágtam Tom kezére (Nem nagyot x)
-De tetszik.-Tom és rám mosolygott
-Na mai program?.-Melinda
-Nem tudom.-Én és Tom miközben jövünk le a lépcsőn
-Mondtam már hogy csini vagy?.-Tom és végigmért
-Egy párszor.-Én és megcsókoltam
Amit Cinti nem nézett jó szemmel....

 



Na jó hosszú lett. Rem teccik. Pusz. Kommit:D Itt egy ani, és egy kép:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr83358212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsebi baba 2008.02.28. 19:05:46

Szijja!!Naon jó a blogod!Csak így tovább!!
PuXxxxXa!!

NicoLetti 2008.02.28. 19:07:01

Bezony bezony baba!Hajrá:D És ezt tapasztalatból írtad?;):):DXD HEhehHe:D Am Qrva kibaszottjó:D Pucca!(L)^^

Zsú(újj szerki!) 2008.02.28. 19:08:33

Jajj. Nagyon köszi csajok:) Arek vagytok:) Am igen tapasztalat babym:D Am qrvára köcc:) Are vagy!! :) És te is Zsebi baba!! Nagyon köszi télleg:) na puxa

Tombaby 2008.02.28. 20:42:54

Szija!!!!!naon fain lett ügyi vagy!!puszka

Bill fan 2008.02.29. 13:15:21

áá naon faxxa lett ez is és benne volt a récben Tomom is vagyis másnéven Cintym naon cerizlek titetek mindenkit aki olvassa az én bejjám blogját mert hát az elsőőőőnél nem lett siker pedig nekem tetszett

Zsú(újj szerki!) 2008.02.29. 16:34:27

Ohh köcönöm nektek csajok:) Köcc Tombaby:D Melinda hát igen benne van Cinti is:D Hát az elsőnél kudarc, de itt... naon jó :) Lehet h nem isa 50 részes lexx??:O :?
süti beállítások módosítása