HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

29. rész Nagyon szeretlek

2008.02.26. 19:50 Zsú(újj szerki!)

Na csövec XD!! Ha hülye lexek bocs, de jó kedvem van:D:D Ja és már nem írom le az uccsó mondatot még egyszer hanme folyamatosan írom:D Na cupppppppátion:D:D XD!! Komit;)



-Zsú.-Én meglepve.-Te itt?
-Ja.-Zsú és beleivott a colájába
-Mi a baj?.-Én miközben biccentettem Tomnak hogy mehet majd megkeresem
Küldött egy puszit, majd elment. Zsú elmesélte mi a probléma. Csak annyi hogy Gustavval összevesztek. De már Gustav nyitott felé, hogy béküljönek. Na szóval ennyi.
-Na most szépen hazamész, megmosakszol és beszélsz vele.-Én kiosztva Zsút
-De..-Zsú de a szavába vágtam
-Szia.-Én és otthagytam
Szegény csak kerek szemekkel nézett utánam, de aztán felfogta mi van, felállt és hazament.
-Na baba itt vagy?.-Tom
-Aha. Csak Zsú és Gustav összeveszett
-Melindáék?.-Tom
-Dobok neki egy sms-t.-Én és leültem az asztalhoz
Hello. Hol vagytok? Írjon valaki! na cupp:)
Jött is a válasz egy 5 perc múlva.
Itthon vagyunk ÚGYhogy ne zavarjatok. Pusz:)    (Rem értitek?? ÚGY:D:DXD)
-Otthon vannak.-Én Tomnak
Tom letérdelt elém, megfogta a térdem, és ezt mondta.
-Szeretlek Baby.-Tom és megcsókolt
-Én is szivi.-Én sunyin
-Gyere táncolni.-Tom és húzott maga után
-Huhh ez a tánc jól esett.-Én és fogtam a cuccom és mentünk ki Tommal az udvarra
-Levegőőő.-Tom nevetve
-Igeeeen.-Én
-Na húzzunk haza.-Tom és "fogott" egy taxit.
-Oks.-Én
Mikor hazaértünk hangokat hallottunk, de tudtuk mi a helyzet. Átöltöztem pizsura, ahogy Tom is. Így néztünk ki... Hmm ;) Mikor mind a ketten lefeküdtünk, (nem úgy x) beszélgettünk, játszottunk, (nem úgy x). Mikor eléggé elfáradtunk Tom fölém hajolt és megcsókolt. Nagyon jó volt érezni a csókját. Imádtam Tomot. Annyira jól esett, hogy ott volt velem. El is aludtunk, egy 15 perc alatt. Reggel támadt egy nagyon jó ötletem...




Hogy mi volt az?? A kövi részben kiderül.) Na cupp!! Kommentet:D

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr73355627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NicoLetti 2008.02.26. 20:28:04

Teccik Tom alsójaxD Nyammmmmí:) na azért azt nem mondom h a tied is me lezbinek néznél:DXD
A rész is jó...:D ÚGYhogy:DXDez tetszik:D

Zsú(újj szerki!) 2008.02.26. 20:29:16

Köcc!!!!! Nyugi nem veszem úgy mint ha lezbi lennél:D:DXD!!! Na szeva Maris!! ÚGYhogy:D

Zsú(újj szerki!) 2008.02.26. 20:31:15

Khm...:D Muszály vixxaírnom:DXD

Viky 2008.02.27. 13:00:52

Bocsika h megzavarom a beszélgetéseteket deh jó lett a rész XD
Am. mikor lesz kövi???*szépennéz*

Zsú(újj szerki!) 2008.02.27. 14:47:39

Ja.. észre se vettem. Am nem baj, és köcc:D:D ÖÖö nem tom:D *gondolkodik*:D

bill fan 2008.02.27. 16:16:53

áá beám naon faxxa ez a récc is alig vájom a kövi részt

Zsú(újj szerki!) 2008.02.27. 16:28:58

Ohh. Köcce:) Pusza Túró Rudim:D
süti beállítások módosítása