HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

25. rész Engedd, hogy boldog legyek

2008.02.24. 20:57 Zsú(újj szerki!)

Na van rész!! Nagyon köszi a komit Dorinának:) Pusza



Reggel dörömböltek az ajtómon.
-Ki vagy?.-Én kómásan
-Tom.-Tom idegesen még mindig verve az ajtót
-Mit akarsz?.-Én hidegen
-Csak kaptál valamit, valami Eriktől.-Tom nézve a címkét
-Erik?.-Én kiugorva az ágyból
Kinyitottam az ajtót, kikaptam Tom kezéből a csomagot és be is akartam csukni de oda tette a lábát.
-Mi van?.-Én közönyösen
-Jártok?.-Tom féltékenyen
-Nem mindegy? Különben nem.-Én és csukni akartam az ajtót de Tom nem engedte
-Becsukhatom?.-Én nyűgösen
-Miért?.-Tom.-Miért csinálod ezt velem?
-Mit? Nem te csaltál meg?.-Én
-De én...-Tom
-Hagyj békén. Majd egyszer kiszeretek belőled, és kész.-Én lehajtott fejjel
-Hát jó.-Tom és kiment
Nem igazán törődtem Tommal, inkább öltöztem. Drapp színű póló, farmer nadrág, Csizma. Lementem reggelizni, de nem találtam semmi kaját. Elindultam a boltba venni zsömlét meg mindent ami szükséges. Út közben találkoztam Erikkel.
-Na szija.-Erik-Hogy hogy itt?
-Ehh szia. Észre se vettelek. Csak kajáért jövök. Tényleg nem akarsz nálam reggelizni?
-Én bezsongva
-De miért is ne?.-Erik
-Oké. Gyere.-Én
Bementünk a boltba, megvettük a kaját és go haza.
-Gyere be.-Én miközben a kulcsot kerestem
Beértünk a házba, és betettem a hűtőbe a kaját. Tom jött le a lépcsőn, egy csaj kiséretében.
-Szia.-Erik Tomnak miközben nyújtja a kezét
-Szeva.-Tom egy fejbólintással
-Ne is figyelj rá. Hülye szegény.-Én mosolyogva
-Oké.-Erik és a szemembe nézett
-Mi az mit nézel?.-Én
-A szép szemedet.-Erik és megsimította az arcom
Tom ezeket mind látta és elszomorodott. Ha nem feküdt volna le azzal a csajjal most ő lenne előttem, ő simítani, ő ölelne. Na de megcsalt, nem érdekel. Mikor végeztünk a kajával, elmentünk sétálni. Tom meg követett.
-És hol élsz?.-Én Eriknek
-Magyaroszágon.-Erik
-Én is, csak most itt vagyok Tommal, de nem tudok házat szerezni neki. Én nem fogok onnan elmenni. Azt várhatja.-Én felhúzott szemmel
Addig-addig sétáltunk míg Tom ki nem, ugrott a bokrok közül.
-Mit akarsz?.-Erik a kezem megfogva
-Beát. Te nem veszed el tőlem.-Tom és emelte a kezét
-Ha megütöd mégjobban megutállak Tom. Miért nem akarod hogy boldog legyek?-Én könnyezve
-De... Igazad van. Megyek is.-Tom és elment
-Na végre.-Én
-Gyere menjünk a moziba, mindjárt 20.-Erik és megfogta a kezem
-Oké.-Én és elindultunk
Mikor a mozi elé értünk találkoztam....


Hogy kivel a kövi részben kiderül. Na cupp:) Komit

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr51352950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú(újj szerki!) 2008.02.24. 21:00:03

A farmernaciból szoknya lett!!XD

NicoLetti 2008.02.24. 21:01:47

Ez non kemény lett:D:D Pucca ^^ \,,/(>__

NicoLetti 2008.02.24. 21:03:42

Bitte schőőn:DDe ezt msn-en is meg lehet beszélni nem?!XD
süti beállítások módosítása