HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

24. rész Erik

2008.02.24. 17:30 Zsú(újj szerki!)

Na van rész. Nagyon köcc a komikat Vickynek, Zsucának, Bill fannak, lolotoll, (ha rosszul írtam 1000 bocs x) Leya Kaulitz, Nicolettinek, Renának, AngyaliBoszinak...akit kihagytam szóljon

 

 

Hirtelen megcsörrent a telefonom.
-Na ugyan ki az már megint?.-Én gondolva magamban
-Hallo.-Én kedvetlenül
-Szia. Zsú vagyok.-Na ki??XD
-Szia.-Én kicsit vidámabban
-Valami baj van Bea?.-Zsú érdeklődve
-Tom.-Én szomorúan
-Mit csinált?.-Zsú kicsit mérgesen
Majd szépen elmeséltem neki mindent, töviről-hegyire.
-Hülye fasz.-Zsú idegesen
-Az, de..de..de szeretem.-Én a telefonba sírva
-Nyugi. Menj el bulizni, engedd ki magadból a gőzt.-Zsú mosolyogva (Azzal a bizonyos Márk mosolyollal x)
-Oké. Te mindig jobb kedvre derítesz.-Én Zsúnak
-Meghatottál.-Zsú és szipogni kezdett
-Kis hülye.-Én mosolyogva és letettem
Igaza van Zsúnak, megyek bulizni. Hátha valakit megismerek. Lehet hogy meg is szeretem, és Tomot elfelejtem. Felöltöztem, és hát így néztem ki.985_m Farmer miniszoknya. Fekete felsővel. (A fekete nacit ne nézdd csak a felsőt.)1741_m Térd alatt érő fekete csizma. A csizma kicsit lentebb van:)  Egy kis smink és kész is vagyok. Meg kell mondjam jól néztem ki. (EGO x). El is indultam a buliba már voltak egy páran de ez nem érdekelt. Leültem egy asztalhoz és megláttamTomot egy csajjal smárolni.
-Hogy nekem pont ide kell jönni?.-Gondoltam magamban
-Hello. Szabad ez a hely?.-Jön oda hozzám egy fiú
-Aha.-Én mosolyogva neki
Bemutatkoztunk egymásnak. Őt Eriknek hívják. 17 éves, szeret focizni, sétálni, és beszélgetni. Nem cigizik, de iszik. De nem sokat. Szóval egyszerűen tökéletes.
-Nem jönnél el velem dumálni, vagy sétálni?.-Erik kedvesen
-Inkább táncoljunk. Én mosolyogva
-Oké.-Erik és mentünk is táncolni.
Pont a Basshunter ment a Now Your Gone. Erre aztán úgy táncaltom, hogy az egész disco engem és Eriket figyelt. Még Tom is odalépett, és megnézte mi folyik ott. Mikor meglátott a feje vörösödni kezdett, kezét ökölbeszorította, és szinte már üvölteni tudott volna. Ha a féltékenység fájna...Mikor vége lett a számnak, leültünk, dumáltunk, és éjfélkor hazavitt. Nagyon jól éreztem vele magam. Kicsit sikerült, is elfeljteni Tomot.
-Örülök hogy megismertelek.-Erik és megpuszilta az arcom
-Én is.-Mosolyogva
-Holnap érted jöhetek 20-ra?.-Erik kedvesen
-Igen. Hová megyünk?.-Én örülve
-Ööö.. Étterem, mozi?.-Erik sorolva
-Étterem.-Én gondolkodás után.
-Oké. Akkor 20-kor.-Erik és elment
Az ajtón boldogan mentem befelé. Megfürödtem, vacsoráztam, és egy mosollyal az arcomon elaludtam. Reggel dörömböltek az ajtómon.....



Hogy ki volt a kövi részből kiderül:D Pucc
Csizma

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr36352675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.24. 17:58:49

végre egy napod volt a storyba ami jó volt és jókedvel aludtál el naon örülök és faxxa is nah de remélem hamarosan lecc rész mert naon kíváncsi vok ki dörömbölt :D cejje

Zsú(újj szerki!) 2008.02.24. 18:00:48

Ahha!! Köcce!!!!!!!!!!! Are vagy!! Puszah!!

Bill fan 2008.02.24. 18:01:59

szivesen neked bármikoj

Viky 2008.02.24. 18:31:33

Jóóó lett nagyon!!!Mikor lesz kövi??8)

Zsuca 2008.02.24. 19:04:23

nagyon jó rész lett:D azzal a bizonyos Mark mosollyal....:D:D:D:Dhmmm, az se volt rossz mikor láttam azt a bizonyos Mark mosolyt:D am emlékezett rám a koncin és rámvigyorgott amikor meglátott:D:D:D szegénykééém:):D és télleg non jó rész lett! puspus!

Dorina 2008.02.24. 19:14:56

Szia Bea!
Naon faxa a sztori!!Nekem naon tetszik! Grat hozzá! Neked télleg van tehetséged hozzá! Am Tudsz még ilyen sztorikat? Aki ír az írja meg a véleményt a Bea sztoriáról meg ha van ilyen sztoris oldija! Köcce!Pussz!Thx!Grat Bea!

Zsú(újj szerki!) 2008.02.24. 20:07:18

Ohh köcönöm Dorina!! Nagyon are vagy!! Köszike!! :) Meghatódtam:) tokiohotelesen.blog.hu
tomkaulitz.blog.hu


Ez az enyém
tomkaulitznovella.blog.hu

NicoLetti 2008.02.24. 20:19:51

Lécci írj egy jót holnap is:DNagyon jó:D Puccca^^

Zsú(újj szerki!) 2008.02.24. 21:02:15

Még ma van egy!! Jó olvasást! Pucc

Zsú(újj szerki!) 2008.02.25. 19:48:16

Köcc Zsuca!! Aha msnen elmesélted:) Durva:D
süti beállítások módosítása