HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

18. rész Bepasizok

2008.02.17. 16:10 Zsú(újj szerki!)

Halika. Van rész. Rem kapok kommentet. Köcce:)

 

Este én és Melinda nagy csörömpölésre ébredtünk
-Mi a fasz?.-Én nyűgösen
-Mennyi az idő?.-Melinda
-Mit tudom én.-Én kómásan
-Nézzük meg hogy mi volt az.-Melinda
-Oké.-Én
Felkapcsoltuk a lámpát és mentünk lefelé a lépcsőn. Egy 5 másodpercre ledermedtem. A saját házamban, Tom Kaulitz a kanapén csókolózik egy büdös kurvával.
-Mi folyik itt?.-Én elordítva magam mire mind a ketten felnéztek
-Bea?.-Tom sunyin
-Igen. Bea. Takarodjatok a házunkból.-Én Tomnak és Billnek
-Mert?.-Bill Melindának
-Hogy miért? Üvöltözöl velem, itt hagysz, most meg a mi házunkban a kanapén baszol egy kurvát.-Melinda és felszaladt a szobába
-Hülye.-Én és bementem Melinda után
-Jól vagy?-Én nyugtató hangon
-Nem. Az álmaim hercege egy ribanccal van kint, a kanpémon. Nem vagyok jól.-Melinda és egy könnycsep gurult le az arcán...aztán még egy...aztán még egy..
-Jajj gyere ide.-Tárom szét a karom
-Szeretlek.-Melinda
-Én is.-Én és tovább öleltük egymást

*Billéknél*

-Szerinted jó ötlet volt?.-Bill a száját húzva
-Nem hiszem.-Tom
-Na mindegy..-Bill és megcsókolta a csajt

*Nálunk*

-Bepasizok.-Melinda egy sunyi mosollyal
-Én is.-Én
-Gyerünk discoba.-Melinda és már kutakodott is a szekrénybe ruha után
-Oké.-Én és beálltam mellé
Én egy miniszoknyát és egy térdig érő fekete csizmát vettem fel, egy fekete pólót amire az volt ráírva hogy Sexy. Kis smink és kész. Melinda egy rövid farmer nacit és egy pólót vett fel. Smink, és tádám.x)
-Mehetünk.-Melinda
-Oké.-Én
-Elmentünk fiúk.-Én intve egyet Toméknak
-Majd jövünk.-Melinda
A fiúk tátott szájjal néztek. De Bill hirtelen észbe kapott. Ott hagyta a csajt és az ajtó elé állt.
-Mi van?.-Melinda
Már jött oda Tom is
-Hova-Hova?.-Tom féltékenyen
-Buli.-Vágtuk rá és arrébb löktük a fiúkat
Becsukódott az ajtó a fiúk egyből ugrottak az ablakba.
-Bea egy Istennő.-Tom lehajtva fejét
-Melinda.. Gyönyörű.-Bill
-És ha bepasiznak?.-Tom kétségbe esve.
-Tom? Csinálnunk kell valamit.-Bill
-De mit?.-Tom
-Nem tudom.-Bill



Hogy mit akarnak a kövi részből kiderül. Most csak Mejjindámnak volt rész!! Pusza

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr36342872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.17. 16:46:20

jajj ienkor vége lenni istenem lécccccccccccike folytasd most léééééééccccikkkkkeeeee
nekem melindádnak lécccikeeeee

Zsú(újj szerki!) 2008.02.17. 16:47:07

Most??:-O Nem bírom szusszal:D De még 1et megpróbizok írni!! Neked Melindának:) Pucc

Bill fan 2008.02.17. 16:53:07

oké köszi

Hay-mogalina 2008.02.17. 20:11:15

Huh király a történet imádom tudom hogy már mondtam de akkor is

Zsú(újj szerki!) 2008.02.18. 15:28:50

Köszike! Ari vagy!!!! Puszi
süti beállítások módosítása