HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

4. rész A telefon

2008.02.10. 13:06 Zsú(újj szerki!)

Nah van réc Mejjindámnak. Sok pucc neki! :)



De ekkor megcsörrent Melinda telefonja.
-Jézus.-Én megijedve
-Igen?.-Melinda
-........-Bill
-Persze.-Melinda
-........-Bill
-Oké ott leszünk. Szia.-Melinda és ezzel letette.
-Na mi volt?.-Én izagtottan
-Megyünk hozzájuk most.-Melinda
-Szupeeeeeer.-Én
Elindultunk a Hotel felé ahol Billék voltak. Bill és Gustav várt minket a recepciónál.
-Sziasztok.-Én aztán puszi-puszi
-Hali.-Billék.
-Szia.-Melinda két puszival.
-Na gyertek.-Gustav
Felmentünk a szobájukb. Ott ültek a kanpén Georg és Tom két csajjal.
-Ohh.-Én fancsali képpel.
-Mi van?-Tom
-Semmi.-Én unottan
-Na akkor mit csináljunk?.-Bill terelve a témát.
-Minek hívtad ide ezeket?.-Tom gúnyosan
-Amiért neked itt van a kurvád.-Bill visszavágva
-Melinda beszélhetnénk.-Bill
-Igen.-Melinda
Én Melindára kacsintottam majd "visszatértem" Gustávhoz. Jól elbeszélgettünk de ekkor valaki nyögött a szobából.
-Ohh anyám.-Gustav
-Hehe.-Én nevetve
-Na itt vagyunk.-Bill
-Oké.-Én
-Hol is voltatok?.-Gustav
-Csak beszélgettünk.-Bill
De láttam Melindán hogy nagyon örül valaminek de ráhagytam. Ha akarja elmondja.
Tom és a kurvája jöttek le a lépcsőn.
-Na ki következik?.-Tom és rám nézett.
-Tom.-Bill szúrósan nézve Tomra
-Ja Bea ő már megvolt.-Tom vigyorogva
Nem érdekelet, hogy mindenki engem nézett, felálttam és lekevertem neki egy pofont mire meghúta magát.
-Elegem van belőled. Mit képzelsz te magadról? Azzal dicsekedsz hogy megbsztál. Jó dicsekedj engem nem érdekel. Azt hittem normálisabb leszel. Olyan mint Gustav vagy Bill. De nem te nem vagy más mint egy szexgép. Mert én vagyok a nagy Tom Kaulitz és nekem mindent szabad. Hát nem. Fejezd mert akkor...-Én de a végét nem bírtam mondani mert Tom megszólalt.
-Bocsánat.-Tom bűnbánó fejjel.
-Ne érdekelsz.-Én
-Bill hol a szobád?.-Én Billre nézve.
-Az emeleten a második ajtó balra.-Bill
-Köszi.-Én majd bementem és becsaptam magam utána az ajtót.
Kint:
Na ezt megkaptad.-Gustav
-Ja. De igaza van.-Tom
-És most mit akarsz csinálni?-Bill
-Élem az életem.-Tom rezzenéstelen arccal.
-Na idefigyelj Tom-Kelt ki magából Melinda



Hogy mit mondott. A kövi részben kiderül:) Puss komikat!

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr1333434

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.10. 13:20:15

már élőben is ideges vok mindjárt tomnak annyi......

Zsú(újj szerki!) 2008.02.10. 13:44:42

:D:D hehe!! Cejetlek djágám:)

Bill fan 2008.02.10. 17:52:44

én is téged :D

Zsú(újj szerki!) 2008.02.10. 18:01:18

Akkor jó!! Pusyy babám:) És még sok sok kommentet kérek:)
süti beállítások módosítása