HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

42. rész Georg és Gustav barátnője...

2008.03.06. 14:33 Zsú(újj szerki!)

Na hello!! Voltam felvételizni. NAGY SZAR!!!!! NEM AKAROM HOGY ODA VEGYENEK FEL!!! ÉN A RENDVÉDELMIRE AKAROK MENNI!! Na de nem dumálok annyit. Írom a kövit. Pucc, komit!!

 

 

 

Bill elkezdte olvasni a levelet
-Na most szólj valamit?.-Én
-Mit csináljak?.-Bill és láttam rajta hogy mindjárt elsírja magát.
-Esetleg hívd fel, vagy akármi, csak ide hozdd vissza.-Én kiabálva
-Jó.-Bill és lement a nappaliba
Melinda közben a repülőn ült és hullatta a könnyeit. Bill Kaulitz, miatt. Akit annyira szeretett vagy szeret? Már ő sem tudja. Hazafelé vette az irányt, de ekkor a repülő elkezdett lefelé zuhanni. Mindenki sikongatott, még Melinda is. Érezte itt a vég. Sírt, és azokra a napokra gondolt, amikot Billel volt. Reggel egy kórházban ébredt, fölötte pedig Bill sírt.
-Hol vagyok?.-Melinda nyöszörögve
-Melinda? Élsz? De örülök.-Bill és megakarta csókolni
-Igen élek, de ne csókolj meg. Ha jobban leszek, elmegyek.-Melinda
-Nem engedlek haza.-Bill és megfogta Melinda kezét.
-Karol...-Melinda
-Ne izgulj. Karollal vége. Közös döntés.-Bill mosolyogva
-Jó. Szeretlek.-Melinda és elaldut
Bill 1000 Wattos vigyorral jön ki Melinda szobábjából, és közelít felénk.
-Felébredt.-Bill ordítva
-Kérem fejezze be, zavarja a betegeket.-Egy nővér
-Elnézést.-Bill és modta tovább
-Doktor úr? Belehet Melindához menni? 158-as terem.-Én
-Ööö... Pillanat.. Igen bemehetnek.-Doki
-Köszönjük. Viszlát.-Tom
-Szivesen, viszonlátás.-Doki és elment
-Szija kádacska.-Én egy nagy vigyorral a képemen
-Szia, filceske.-Melinda mosolyogva
-Mi??.-Tom és Bill
-Semmi.-Én
-Hellósztok.-Karol és Georg kézen fogva
-Csá. Lemaradtunk?.-Tom
-Ja.-Gerog-Járunk Karollal.
-Gratula.-Bill
-Hogy vagy kis csaj?.-Gustav is megjelenve Brigivel
-Köszi. Jól. Ő ki?.-Melinda Brigire nézve
-Jajj tényleg. Ő a barátnőm Brigi.-Gustav és megpuszilta Brigit
-Hogy vagy? Melinda ugye?.-Brigi kedvesen
-Jól. Igen Melinda.-Melinda mosolyogva
-Brigi? Hány éves vagy?.-Tom sunyin
-17.-Brigi mosolyogva
-Tom fejezd be, te az enyém vagy.-Én és megcsókoltam Tomot
-Tudom, és imádlak bogaram.-Tom
-És Georg mikor jöttettek össze?.-Melinda kíváncsian
-Ööö... Ma.-Georg és vigyorgott egy sort
-Kimennétek?.-Bill
-Aha..-Mi




Hogy mi volt a köviben kiderül!! Cuppa!! Komit!!:D

9 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr39368318

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ir a www.stlcaricatures.com 2018.01.23. 16:39:35

Cseresznyés Clafouti - Jutka Kukta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ks81 2008.03.06. 14:37:59

Béna. Nyomi.

Karol--->lehet de nem bitti;) 2008.03.06. 14:43:01

Béna...Nyomíí...????
anyád esetleg!!!!!!!!:@@
tökjó és ha nem teccik walami akkor meg menny vissza oda ahonnan jöttél(apádba)

enyíí

Zsú(újj szerki!) 2008.03.06. 14:59:37

Béna. Nyomi?? Hadd nézzem már meg te miet írsz kis geci??? Szét tépem a szádat:S Büdös ribanc. Minek olvasod ha nem teccik?? Mert szerintem csak azok olvassák akiknek bejön:) Na de te hülye vagy.. szal.. tök mind1:S Büdös geci, fasszopó

Zyt@ 2008.03.06. 16:10:09

ks81!!! És egyáltalán miért írsz komit, ha nem teccik a story, és miért kell mindenbe beleköss,még sok és-t tudnék felsorolni, de inkább most kihagyom...Nem értem miért vannak ilyen emberek...???!!!
Am. naon teccik a rész és a többi is amelyikhez nem írtam komit, már naon várom a folytatást, ügyi vagy
pussy :)
U.i.: Ne törödj az ilyen hülyékkel!!! xP :D

xXxAxeexXx 2008.03.06. 17:44:09

Haggyátok békén,mert az anyjáról beszél...de elfelejtette odamondani hogy: Ez az anyámról szól.Jah és a lányáról vagy fiáról vagy mi vagy te,látod??Te vagy a béna nyomi anyáddal együtt!!!

Zsú(újj szerki!) 2008.03.06. 17:46:04

Köszi Zyt@ nagyon are vagy!!! Köcc csajok h mellettem álltok:) Puszaaaaaa. És igazad van... sok a hülye...:D:D

Zsú(újj szerki!) 2008.03.06. 18:32:21

Hehe!! Ez jó volt Kyky!! Büdös faxom ks81!! Azt se tudjuk h fiú vagy lány vagy e?? barom

°°Atommaki°°$.×!$łä¨¨¨n¨¨T¤m°°ł¤v€ 2008.03.06. 18:42:49

Höhö ja sztem is ×D
má kihull a hajam ettől a ribanctól!!:D
am naon teccet és köxi h beleraktál sexmatyim:D:D:D
szerike pusszocska

Zsú(újj szerki!) 2008.03.06. 18:48:26

Sziveszen Bjigim!!!! Nagy kiss:) Pusyllak
süti beállítások módosítása