HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

41. rész Ez nem lehet!!

2008.03.06. 08:32 Zsú(újj szerki!)

Hello!!! Na van réx... Ma mek felvételizni és léccci szorítsatok:) Nagyon köcc:) Ja és koimt! Pusz

 

 

 

...de nem törődtnk vele.
-Tom, Bea gyertek le.-Bill
-Oks.-Tom
-Egy pillanat, csak benézek, Melindához.-Én
-Oké. Lent leszek.-Tom és megpuszilt
-Oké.-Én
Bekopogtattam, Melindához de válasz nem jött. Benyitottam és senki nem volt bent. Kicsit megijedtem, de azán az ágyán megláttam egy levelet. Odaszaladtam és elkezdtem olvasni.
Kedves Bea, Tom, Gustav, Georg... és Bill!

Tudjátok hogy Billel összekaptunk, és azt mondta, ne álljak Karol és az ő útjába. Én mondtam neki hogy megpróbálom, de jött ez a telefonhívás, és Bill direkt csinálta velem, hogy szenvedjek. Mondtam neki, hogy kilépek az életéből örökre. Ma este indul a gépen, 20 órakor. Nem szeretném ha megakadályoznátok. Nagyon sajnálom, hogy nem
köszöntem el tőletek. Nagyon szeretlek titeket. Puszil: Melinda
Ui:.Mondjátok meg Billnek, hogy halálosan szeretem, és megpróbálom kiverni a fejemből... És hogy puszilom... Na sziasztok.
Mire végig olvastam, elfogott a sírás. Tom feljött a szobánkba de nem talált. Ment Melindához hogy ott vagyok-e, és megtalált. Mikor látta hogy sírok azonnal odajött hozzám.
-Kicsim, mi a baj?.-Tom aggódva
Nem szóltam semmit, csak átöleltem, és sírtam.
-Kérlek Bea szóljal meg.-Tom kérlelve
-Tessék.-Én és a kezébe nyomtam a levelet
Tom elkezdte olvasni, és fura fejeket végott közbe, de mikor a végére ért, vagyis az Utóirathoz, láttam hogy nagyon meglepődik.
-Ez a Bill.... hülye.-Tom
-És Melinda is.-Én
-Még el sem köszönt.-Tom
-Nem. Hány óra?.-Én
-20:16.-Tom az órát bámulva
-Reménytelen.-Én
-Gyere szólunk Billnek.-Tom
-Oké.-Én és mentük Bill ajtaja felé.
Bekopogtunk, és Bill kiszólt hogy gyere
-Na mondjátok.-Bill
-Melinda elment.-Tom
-Tessék?.-Karol meglepődve
-Igen, elment ÖRÖKRE, miattad Bill.-Én sírva-Olvasd
-Ööö.. Jobb lesz ha én megyek.-Karol
-Jó, rendben.-Bill és megcsókolta Karolt
Tomnka, és nekem tátva maradt a szám. Karol tőlünk is elbúcsúzott, két puszival, és elhagyta a "Kaulitz házat"
-Olvasd el.-Én siettetve Billt
-Távozzatok.-Bill hidegen
-Mi?.-Tom
-Mondom menjetek innen.-Bill ordítva
-Ne velünk ordíts mert hülye vagy.-Én nyugodtan
Bill elkezdte olvasni a levelet.....



Hogy mit reagál Bill? A köviből kiderül: DNa cupp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr100367824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása