HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

38. rész Billnek új csaja lesz?

2008.03.04. 18:59 Zsú(újj szerki!)

Hy!! Van réx. Nagy nehezen, mert holnap írunk Témazárót: Fizikából, és nyelvtanból. Na ha xar lexx és rövid bocsi:S:D Na ezért majd rem tecceni fog. Pucc. komit

 

 

 

-Na én mentem.-Bill és bevágta maga után az ajtót.
-Ennek elmentek otthonról.-Melinda és felszalad a szobába
-Tooooom?.-Én kiabálok fel
-Igeeeeeeen?.-Tom kiabál le XD
-Gyere.-Én halkabban
-Ok. Egy pillanat.-Tom
-Na mondd.-Tom és elindult felém
-Melinda és Billösszevesztek.-Én
-Akkor? Majd kibélkülnek. Kicsim, nem a mi dolgunk.-Tom és megpuszilt
-Igen, de nekem fontos Melinda.-Én és elfordítottam a fejem.
-Jajj. Majd kibékülnek.-Tom
-Jó.-Én és elmosolyodtam
-Gyere menjük fel.-Tom
-Oksa.-Én és mentem Tom után

*Billnél*

Bill elindult egy disco felé, és leült egy asztalhoz. Iszogatott mikor egy lány lehuppant mellé.
-Szija.-Csaj
-Hello. Bill vagyok.-Bill kezet nyújtva a csajnak
-Karolin, de hívj Karolnak.-Karol
-Oké.-Bill mosolyogva
-Mi a baj?.-Karol együttérzően Billre nézve
-Hát összekaptam a barátnőmmel, és most vége.-Bill és nagyon elszomorodott
-Sajnálom. Táncolunk egyet?.-Karol terelve ezt a témát.
-Aha, mehetünk.-Bill
Bill és Karol nagyon jól érezték magukat, táncoltak, flörtöltek egymással. Mikor vége lett a számnak, Bill kézen fogta Karolt, és visszaültek az asztalhoz.
-Jól táncolsz.-Bill elfáradva
-Te is. Jajj most jut eszembe a telefon szémod mi?.-Karol
-Ja... Tessék.. 06...-Bill és elmondta neki
-Na én megyek.-Karol és állt volna fel, de Bill megcsókolta
Karol mosolygott egyet, és elment. Bill sem maradt sokáig. Fogta magát, és az úton végig vigyorogva ment. Hazaért és egy Melindát talált a kanapén. Billnek még az álla is leesett, hogy Melinda ennyire szereti őt. De megcsalta. Ment fel a szobájába rezzenéstelen arccal. Mikor beért hívta valaki Billt. Felkapta a telefont.
-Hallo.-Bill
-Szia Karol vagyok.
Eközben Melinda felébredt és ment fel ő is. De meghallotta hogy Bill beszél valakivel és hallgatózott.
-Áááhhh szia Karol.-Bill
-Mizujs?.-Karol
-Semmi. Hiányzol.-Bill és vörös lett a feje
-Te is. Nagyon ari vagy.-Karol és hallani lehetett a hangján, hogy mosolyog
Melinda nem bírta tovább és berontott a szobába....




Hogy mit csinált a köviben kiderül:) Nagy cuppp:) Komit

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr29365574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

¨¨$.×!$łä¨¨n¨¨T¤m¨¨ßr!đz$ł¨¨ 2008.03.04. 19:21:12

Naon jóóóóóóó Cuppocska:D

Karol · http://karolina 2008.03.04. 19:21:18

Szijja!!!!
Baszkíí ez nagyon jó akárcsak a töbíí rész!!
és benne vagyok én is

te úristen ^^
szrtlk puszíí

Zsú(újj szerki!) 2008.03.04. 19:23:40

Köszönöm nektek csajaim:) Nagyon arik vagytok:) És Brigi te isz benne lexel:D Pucc

Tombaby 2008.03.05. 12:25:55

Szija!!!naon izgi és tök jó mint mindig..sorry hogy eddig nem komiztam csak elvoltam tiltva a géptől.puszka

Zsú(újj szerki!) 2008.03.05. 12:39:03

Szijja!! Semmi baj. Nagyon köszönöm. Arek vagytok. Aki írt az rossz ember nem lehet:DD puszi csajok:)

xXxAxeexXx 2008.03.05. 12:55:09

Jó lett!!Szegény Melinda!XD

Zyt@ 2008.03.05. 13:26:09

nekem is naon teccik, és már naon várom a folytatást
ügyi vagy
pussy :)

Zsú(újj szerki!) 2008.03.05. 15:34:42

Kösziiiiiiii:D Cupp Nagyon are vagy és télleg köcc
süti beállítások módosítása