HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

34. rész Bea eltűnt???

2008.03.02. 14:16 Zsú(újj szerki!)

Na bocsi hogy eddig nem volt, de a drága uncsitesómék voltam, Melindáék. Eskü bepótolom, és remélem ezért nem lexx kevesebb olvasóm:) Na cupp:) Komit

 

 

 

-Vagy nem??.-Cinti miközben jön le a lépcsőn egy késsel a kezében
-Mi?.-Néztem Cintire rémülten
-Mondom szeintem nem mentek, csak én és Tom.-Cinti és kézen fogta Tomot
-Ne Cinti, ne csináld.-Tom
-Miért? Nem veszed észre hogy Bea nem hozzád való?.-Cinti a késsel hadonászva
-Állj le Cinti, Tom és Bea együtt vannak, nem választhatod el őket.-Melinda
-De nekem Tom kell.-Cinti és nyitotta az ajtót.
-Hova mész?.-Én Cintinek
-Sétálni, az én Tomommal.-Cinti és el is indultak
-De....-Bill és elkapta Cintit
-Ha valami baja lesz Tomnak, ne várj semmi jót.-Bill szúrósan nézve Cintire
-Nyugi. Csak séta.-Cinti és a kezében a kést lengette.
Kiléptek az ajtón, és egyenesen egy szórakozóhelyre mentek. Táncoltak, ittak, táncoltak. Mikor Cinti már eléggé leitatta Tomot, felvitte egy szobába és megtörtént. Reggel Tom a fejét fogva tápászkodott fel.
-Szija kicsim.-Cinti miközben Tomot akarja megcsókolni
-Mi? Te? Hol? Bea?.-Tom és a fejét jobbra, balra forgatta
-Igen kicsim, Én és Te egy szobában. Bea otthon van.-Cinti
-Ugye nem?.-Tom és felpattanat az ágyról
-De, és Isteni volt.-Cinti
-Jézusom, haza kell mennem.-Tom és kapkodta magára a ruháit
-Oké. Szia.-Cinti és elmosolyodott
Tom hazafelé vette az irányt, de érzett valami különöset, ami nem hagyta nyugodni. nem jutott az eszébe, ezért inkább hagyta az egészet. Mikor hazaért, szaladt be a szobánkba és engem nem talált ott. Gondolta elmentem a boltba vagy ilyesmi. De amikor már este 20 óra volt, kezdett aggódni.
-Melinda? Bea hol van?.-Tom berontva Billékhez akik épp "AZT" csinálták.
-Várj.-Melinda nyögve.
Bill nyomott még egyet rajta Tom előtt, és kész.:D
-Na mi van?.-Bill lihegve
-Bea eltűnt.-Tom ordítva
-Miiiii?-Bill és Melinda felugorva az ágyról a takaróval együtt.
-Igen, eltűnt.... Hol van bazdmeg??.-Tom ordítva Melindáékkal
-Nyugi Tom. Jól van.-Melinda
-De....de......de ha valami van vele?.-Tom és egy könnycsepp gurult le az arcán
-Tom, te sírsz?.-Bill testvérét kerek szemekkel nézve
-Én? Hát..ja. Szeretem Beát Bill, ha elveszítem.... akkor. Nem is akarok belegondolni.-Tom és elszaldt a szobánkba
-Írt egy sms-t. A szöveg ez volt:
Kicsim kérlek válaszolj. Könyörgök, aggódunk érted, de főleg én. Kérlek ha megkaptad gyere vissza. Szivem szeretlek, kicsim gyere vissza.
Ezt Tom elküldte, és én meg is kaptam, de nem bírtam válszolni, mert elvették a telefonom és egy szekrényre rakták le. Ahol voltam, egy sötét hely volt. Két fiú elrabolt, és akartak tőlem valamit. A két fiú egyforma ruhában volt. Így néztek ki: Hát elég durva. Mikor meghallották a telefonom csipogását, oda jöttek hozzám.....

 Hogy mit csináltak a kövi részből kiderül:D Nagy cupp Komit kérek:D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr47361937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.03.02. 15:43:29

jujj...ez nagyon izgi lett!!!!!!!!!!!!! :D folytit akarok, méghozzá nagyon gyorsan!! xP ügyi vagy!! pusa

xXxAxeexXx 2008.03.02. 15:48:30

Ez durva *nagyonledöbben*!!
Deh azért jóóó!!:D :D

Bill fan 2008.03.02. 15:48:40

naon faxxa lett ez a rész is egy kicsit volt benne intim dolog is XDcejje

Zsú(újj szerki!) 2008.03.02. 16:05:20

Köccönöm csajok:) Arek vagytok:D Miért lett durva???:D:D Köci Melinda. Intim réx:D:D Hmmm....:D:P Oks amien gyorsan csak tok írok:D Na cuppi és télleg köcc
süti beállítások módosítása