HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

16. rész Elmegyünk

2008.02.16. 10:35 Zsú(újj szerki!)

Van réc! De komit nem kapok:S :( Ha ehhez nem ír vki akkor sajnos gondolkodnom kell hogy jó-e a stroy?:S:(



-Oks. Sziasztok-Melinda
-Na akkor, hívj fel mindenkit akit tudsz.-Én
-Oké.-Melinda és ezzel elment
Billéknél:
-Gyere Bill igyunk valamit.-Tom
-Jó várj.-Bill
-Mi van már?.-Tom kérdezősködve
-Csak ott van egy lány.-Bill
-Tetszik?.-Tom sunyin
-Ööö... Hát... Hogy is mondjam-Bill dadogva de után eszébe jutott Melinda
-Héjj Bill nyugi.-Tom
-Melinda.-Bill megijedve
-Most nincs itt se Bea se Melinda. Gyere.-Tom nevetve mert egy kicsi már volt benne
-Oké.-Bill de ő se volt józan
-Hé csajok jöttök táncolni.-Tom és már a csaj combját fogdosta
-Ja.-Csaj
-Hogy hívnak.-Bill a csajnak
-Ashly vagyok, de szólíts csak Ashnek.-Ash
-Oké.-Bill és bájolgott egy sort
-És te ki vagy szépségem?.-Tom vigyorogva
-Csilla vagyok.-Csilla nyálasan
-Gyönyörű neved van.-Tom és a keze szépen lassan csúszott a csaj seggére
Így voltak vagy 2 óra hosszáig.
-Nem jössz fel hozzánk?.-Tom részegen
-Deee.-Csilla
-Bill ti jöttök?.-Tom röhögve ( de hogy min? x)
-Jah.-Bill és húzta magával Asht
útközben kiabáltak énekeltek meg minden. Tom megszólalt.-
-Halljátok a zenét?.-Tom
-Ja gyerünk oda is.-Bill nevetve
A zene tőlünk szólt. Egyszer csak nyitódik az ajtó és belép rajta a két kurva és a fiúk.
-Tom mi ez a kemény?.-Csilla
-Feláll. Ilyen jó csajra bárkinek felállna.-Tom és lesmárolta Csillát.
Én beszélgetek az egyik asztalnál, és meglátom Tomot azzal a csajjal smárolni. Olyan érzésem van mint aki megfullad. A sírás mindjárt kijön belőlem de visszafoltyom. Próbálok úgy tenni mint ha nem venném észre. Nem megy. Tom megcsalt. Pedig én szeretem. Nagyon.
-Neeeeeeee.-Én és elordítottam magam
Csak sírtam. Nem bírtam abbahagyni. Tom megcsalt. Csak ezt hajtogattam. Valaki kopogott
-Ki az?.-Én
-Melinda.-Melinda
-Mit akarsz te is?. Takarodj innen.-Én idegesen
-Várj.-Melinda és hallottam hogy ő is sír
-Gyere be.-Én-Bocsi
-Tom és Bill.-Melinda és kitört belőle a sírás
-Mesélj.-Én nyugodtan
-Épp táncoltam Cintivel, mikor láttam hogy Bill egy csaj seggét fogdossa és a nyakát csókolgatja. Én azt mondtam magamba hogy biztos ez egy álom. Azt hittem elájulok. Istenem Bill. Neeeeeeeeeee.... ez nem...nem....nem...... Neeeeeeeeeeeem lehet.-Melinda és kitört belőle a sírás.
-Elmegyek.-Én megtörve a csndet.
-Megyek veled.-Melinda
-Holnap indulunk.-Én
-Oké.-Melinda
Midnenkit szépen hazaküldtünk mondván, hogy fáj a fejünk és nem érezzük jó magunkat.
Egyszercsak valami csörömpölés Tom és BIll meg a két kurva beeseik.
Tom és Bill ránk néznek. A szemükben könny gyűlik össze de maguk sem tudják miért.
-Kik vagytok ti?.-Ash
-Senkik.-Én és elmentem.
-Akkor tünés. Kell a szoba.-Tom és már el is felejtette az előbi könnyeket.
-Tünés örökre.-Bill és Melindára nézett Tom meg rám
-Igen. Örökre.-Én lehajtott fejjel és kiléptem a szobából
-De holnap ha felébredtek...-Melinda de nem bírta végig mondani mert Bill a lánynal volt elfoglalva.
Én és Melinda elmentünk pakolni hiszen reggel indulunk. Tom és Bill jól elvoltak a két ribivel.
Reggel Ash és Csilla eltűntek.


Hogy mi volt a kövi részben kiderül. erre ezt a zenét ajánlom. High School Musical When There Was Me and You. Írjátok be a youtubeba ha nincs meg. Na cupp

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr55341307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.16. 12:07:52

:'( :'( naon jóó a réc beám naon jóóóó csak egy kicsit alig bírtam elolvasni naon kemény volt nah mindegy szijja szeretlek cejje

Zsú(újj szerki!) 2008.02.16. 12:09:42

Köszike édes vagy!!! :( Puszillak:) Cerii Mejjinda

Zsucaa*TH*4ever 2008.02.16. 12:23:00

sya! nagyonjó ez a rész, nagyon várom a kövit...ááááááááááááááááááááh:D devárom!:D pusy!(KL)

Zsú(újj szerki!) 2008.02.16. 17:12:46

Nagyon köszi. A tied sokkal jobb:♥ Nagyon szere ♥_♥ puszaaaa(K)(L)
süti beállítások módosítása