HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

14. rész Jézusom!!!

2008.02.14. 17:17 Zsú(újj szerki!)

Van rész! Ma asszem 2 lecc. De nem bitti. De Melindának megigértem. Na cupp


-Oké.-Melinda
Út közben Bill bekötötte Melinda szemét.
-Hova megyünk Bill?.-Melinda nyűgősen
-Majd megtudod. Gyere.-Bill és vezette tovább Melindát.
-Jóóóóó.-Melinda
-Na itt vagyunk.-Bill
-Igeeeen? Végreeeee.-Melinda
-Nah vedd le. Vedd le-Melinda türelmetlenkedve
-Jó, jó várj.-Bill
-Na tessék.-Bill és levette a kendőt
-Bill? Ez gyönyörű. Jézusom.-Melinda már könnyezve
-Gyere menjünk be.-Bill
Na így kell elképzelni az éttermet. Kívül fehér volt a fal. Belül piros függönyök voltak. Üres volt az étterem. Vörös szőnyeg vezetett be az ajtón. Rózsaszirmok egy asztalhoz vezetve. Egyszóval gyönyörű.
-Istenem.-Melinda már sírva
-Ne sírj kicsim.-Bill
-Figyelj Bill. Nagyon tetszik és nagyon szép. Én Szeretlek.-Melinda teljes magabiztossággal.
-Én is kicsim.-Bill és megcsókolták egymást.
Kihozták nekik a kaját, és ettek, beszélgettek.
-Nagyon jó volt veled Bill.-Melinda miközben száll be az autóba
-Veled is.-Bill
Hazaértek, megfürödtek. (Külön.. Szal piszkos fantázia még maradjon x) Lefeküdtek, és aludtak is.
Reggel Tom és Én ébredtünk fel hamarabb.
-Szia Tom.-Én miközben a reggelit csinálom
-Szia baby. Mit csinálsz?.-Tom sunyin
-Szerinted?.-Én mosolyogva
-Reggelíííííí.-Tom visítva mint egy kisgyerek.
-Jó, jó.-Én nyugtatva Tomot.
-Na gyere ülj le.-Én mutatva egy székre
-Okéé baby.-Tom mosolyogva
-Tooom nyugi.-Én
-Jó babym.-Tom és az ölébe húzott
-Tom mi ez?.-Én miközben éreztem valami keményet.
-Upsz. Bocsi.-Tom vörös fejjel
-Jesszus Tom neked feláll?.-Én már annyira röhögve hogy a könny kicsordult a szememből
-Ne nevess ki.-Tom-Ilyen jó csajra bárkinek állna
-Hehehehehe.-Én még mindig nevetve
-Nyugiiii baby.-Tom és hátulról átölelt maga felé fordított és megcsókolt.
-Szeretlek.-Én
-Én nem Szerelek... hanem Imádlak.-Tom és megcsókolt
-Én is.-Én és visszacsókoltam.
Ekkor kilépett a szobából...

 

Hogy ki a kövi részből kiderül. Na pusy. És kommentet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr90339311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása