HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

11. rész Zsú és Georg?? Na neeee

2008.02.11. 18:52 Zsú(újj szerki!)

Van rész!! Na czupp!! Kommentet.

 

-Várjunk csak.-Milán
-Mi az?.-Zsú megrémülve
-Van egy ötletem.-Milán-Nem megyünk be üvegezni?
-De mehetünk.-Mindenki
-Én nem akarok.-Zsú és leült a medence sarkába a padra.
-Én sem.-Georg
-Akkor mi maradtunk.-Zsú zavarban.
-Aha.-Georg.
-Nem csinálunk valamit?.-Georg sunyi mosollyal
-Pontosabban mire gondolsz?.-Zsú rémülten
-Na szerinted?.-Georg és közelebb húzódott
-Öööö... Én azt hiszem megyek.-Zsú én indulni akart de Georg visszahúzta és így Zsú pont Georg ölébe esett.
-Jó helyen ülsz.-Georg vigyorogva
-Kérlek engedj el.-Zsú könnyezve.
-Neem.-Georg és már csókolni készült de valaki megzavarta.
-Engedd el te perverz állat.-Jelent meg Gustav
-Mit akarsz?.-Georg és elengedte Zsút.
-Csak hogy hagy békén.-Gustav
Miközben a fiúk dumáltak Zsú kiszalad a medence szélére és megölelte Gustavot aki kicsit meglepődött. De aztán már Gustav is megölelte.
-Jól vagy Zsú?.-Öleltem meg én is
-Igen hála Gustavnak.-Zsú és megpuszilta Gustav arcát.
Gustav igen csak belepirult.
-Szivesen.-Gustav zavarban
-Georg hogy csinálhattál ilyet?.-Melinda
-Nem tudom hiányzik a sex.-Georg vigyorogva
-Ohh Istenem.-Melinda
-Bea meg Te is jöhetsz, nem fogjátok megbánni.-Georg
-Te normális vagy?.-Lépett oda Tom
-Persze. Remélem már te is meghúztad.-Georg
-Na most fejezd be.-Bill beleszólva
-Szerintem is.-Tom idegesen
-Szerelmes a Tomika?.-Georg idegesítve Tomot.
-Fejezd be.-Tom és beleugrott a vízbe.
Georg és Tom elkezdtek bunyózni. Tom is kapott de Georg többet. Én és Melinda ordítottunk hogy hagyják abba. De nem.
-Elég már a faszom ki van.-Bill
-Jézus Bill.-Tom nem oda figyelve
Ezt Georg ki is használta. Lenyomta Tomot a víz alá és nem akarta elengedni. Melinda odament a medence szélére és fejbevágta Georgot egy üveggel.
-Tom jól vagy?.-Én miközben mentem a medencéhez.
-Igen. Jól.-Tom miközben kapkod levegőért.
-Akkor jó.-Szeretlek.-Én de magam se tudtam miért mondtam.
Talán komolyan gondoltam? Talán tényleg szeretem? Ezek jártak a fejemben de Tom magával szembe fordított.
-Én is szeretlek.-Tom
-Há....-Én de Tom közbe szólt.
-Nagyon sajnálom hogy először csak kihsználtalak. Tényleg.-Tom bűnbánóan.
-Gustav és Zsú hol van?.-Bill


Hogy mi lecc velük a kövi részben kiderül. Komit kérek cupp


8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr7335305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bill fan 2008.02.11. 19:05:37

Am naon faxa ez a rész de azért szegény georg pont ő kapta ezt a szerepet szegény de valakinek végül is kell lennie szval ennyi

Zsú(újj szerki!) 2008.02.11. 19:07:30

Jaja. Am köcc. De most az se jobb hogy te támadod le Tomot. :) És akk mi veszünk össze azt meg nem akarom:)

Bill fan 2008.02.11. 19:09:30

hát én sem nem akarok veszekedni de az sem lenne jóó ha te meg bill szval ez oda vissza igaz

Zsú(újj szerki!) 2008.02.11. 19:11:13

jaja:) Igaz. De most Georg maradt:) Te is össze fogsz veszni Billel. szal... de nyugi mindenki kibékül:)

Bill fan 2008.02.11. 19:16:09

akkor oks am szeretem az összeveszéseket mert utána ha kibékülünk még erősebb lecc a szerelem cerrííííí

Zsú(újj szerki!) 2008.02.11. 21:00:56

Ja-Ja!! Na sok cupp!! Cejjjjjje Kukásné:)D x)

Bill fan 2008.02.12. 15:57:08

hihi cejje RONDA ZOLINÉ

Zsú(újj szerki!) 2008.02.13. 16:11:01

hehe!! Ceríííííí Kukásné vs Túró Rudim:)
süti beállítások módosítása