HTML

Az életünk teljesen megváltozik.

Na hali. Kezdek egy új blogot. De a másik is "él" csak azt már befejeztem. Nah de most belevágok. A szereplők én leszek és az unokatesóm Melinda. Remélem tetszeni fog. És akinek tetszik az lécci kommizon. Előre is köszi. Jó olvasást. Puss. (Jah és az unokatesóm a storyba a testvérem lesz.) Na czupp

Friss topikok

  • Rave_Ace: He-he bármi káromkodást beirok google-be, egy az oldal az elsok kozt lesz XD! Valamien szinten egy... (2008.10.05. 12:53) 37. rész Most akkor mi van?
  • Zyt@: kiváncsian várom a folytatást és sztem minden jóra fog fordulni vagyis remélem, naon ügyi vagy pux... (2008.08.13. 16:09) 65. rész *A remény hal meg utoljára*
  • Zyt@: naon hosszú lett és naon izgi kivi vok a folytira ügyi vagy puxy :) (2008.07.17. 11:30) 64. rész *Elegem van*
  • Zsú(újj szerki!): bocsi bocsi bocsi mindenkitől! esk most azonnal elkezdem írni a kövit és rakom ma fel! de ez lesz ... (2008.07.07. 14:14) 63. rész *Depresszió*
  • Tami: Szió! Nagyon jóóóóóóóóóó. Alig várom már a folytatást. :) pus (2008.06.01. 22:13) 62. rész *Baj van*

Linkblog

26. rész Melindáék haza jönnek

2008.02.25. 15:38 Zsú(újj szerki!)

Na ismét van rész!!! Annyira köszi a komikat h nagyon:) Pusza!!! És komit!! Arek vagytok:) Kiss





Mikor a mozi elé értünk találkoztam Zsúval és Gustavval.
-Helló. Hát ti? Tommal vagy? Kibélkültetek?.-Zsú rohamozott le a kérdéseivel
-Na először is. Szia. Nem. Nem. Nem.-Én mosolyogva
-Akkor kivel vagy?.-Gustav
-Erikkel.-Én vigyorogva
-Ki az?.-Zsú és Gustav egyszerre.
-Sziasztok.-Lép oda Erik
-Szia.-Zsú és Georg
-Kisfiú vagy kislány?.-Erik mosolyogva
-Kisfiú.-Gustav 1000 Wattos mosollyalBelly Dance Maternity
-Nagyon jól néz ki ez a kismama ruha? Ugye?.-Én Eriknek
-Aha ari.-Erik mosolyogva
-Na mi megyünk is. Nem zavarunk titeket.-Zsú és megpuszilt, majd Gustav is és elmentek.
-Na szija.-Én és bementünk a moziba.
-Ezt nem hiszem el. Már megint itt van.-Én mérgesen miközben megláttam Tomot és egy csajt.
-Valami baj van?.-Erik aggódva.
-Semmi, csak itt van ez a barom.-Én egy orrfintorral.
-Jajj nyugi. Óó ne.-Erik
-Mi az?.-Én idegesen.
-A jegyünk Tomék mellé szól.
-Jajj. Nem baj, nem érdekel, gyere üljünk le.-Én és megfotam erik kezét
-Tom odadobott egy sziát, és az egész film alatt a csajjal smacizott. Rá is szóltam
-Nem lehetne odakint?.-Én a számat húzva
-Ja, bocs.-Tom gúnyosan
Ekkor Erik megfogta a kezem, amit Tom nem nézett jó szemmel. Vége lett a filmnek mindenki ment haza. Erik nálunk vacsorázott, de úgy hogy Tom is ott volt és mindent hallott.
-Nem megyünk fel?.-Én Tomra nézve
-De mehetünk.-Erik és felállt
Csakhogy a baj az volt hogy egyszerre álltunk fel és pár centi volt köztünk, ekkor Tom megszólalt.
-Khm én megyek.-Tom és utána egy jót mosolygott
Én egy olyan "eztmégmegbeszeéljük" fejjel ránéztem és a képéről a vigyor eltűnt.
-Na gyere, menjünk.-Én és megfogtam Erik kezét, és vittem a szobába
Nálam aludt de nem történt semmi. Hajnal egykor megérkezett Melinda és Bill. Halkan benyitottak hozzánk, és látták hogy ott vagyok valakivel. De hogy kivel azt nem látták. Ők is lecuccoltak, kajáltak egyet, fürödtek, és aludtak is. Reggel Erik kelt fel előbb, és nézett. -Szép vagy.-Erik és kinyitottam a szemem
-Köszi.-Én mosolyogva
-Mi ez a hang?.-Erik felülve az ágyon.
-Jajj tudom már.-Én



Hogy mi volt a kövi részben kiderl. Nagy cupp!! Komit!!:)

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelundmi.blog.hu/api/trackback/id/tr4353878

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: hiking boots walmart 2017.10.07. 12:23:35

Man Mating Woman - ruicotasa on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viky 2008.02.25. 17:36:29

Bocsi de ez most nem lett a legjobb!!MONDJUK JÓ LETT csak nem annyira mint a többi!!Nah nem baj azé elolvasom még vagy 2x XD
Jah és lécci nézd meg a blogomat(Th.-s sztori): www.thandme.blogol.hu

Zsú(újj szerki!) 2008.02.25. 18:39:27

Oks.!! Köcc tom h szar. De az egész rocc. Szal mind1:S De megnézem:) Pucc

Bill fan 2008.02.25. 18:49:25

én szerintem pedig nagyon jóóóó szval... am viky majd én is megnézem a te blogoidat ha van kedved megnézheted az enyém is wwwbillkaulitz.blog.hu és a www után nem kell pont XD

Zsú(újj szerki!) 2008.02.25. 18:50:42

Köcc Mejjinda!! Are vagy! És Viky a storyja Mejjindámnak nagyon jóóó:) És pont télleg nem kell:D Pusza nektek
süti beállítások módosítása